اخبار پلیسی

ساخت وبلاگ

عکسهای جذاب بازی عاشقانه گلزار در هند

عکسهای جذاب بازی عاشقانه گلزار در هند

سوپر استار سینمای ایارن این روزها در بمبئی مشغول ایفای نقش عاشقانه اش در فیلم سلام بمبئی است. به گزارش پارس ناز تصاویری از بازی گلزار در این ملودرام عاشقانه را میبینید .محمدرضا گلزار در اینستاگرامش عکسی از سکانس عاشقانه فیلم «سلام بمبئی» را منتشر کرد.

عکسهای جذاب بازی عاشقانه گلزار در هند

«سلام بمبئی» محصول مشترک سینمای ایران و هندوستان است و «دیا میرزا» بازیگر زن سینمای هند نقش مقابل محمدرضا گلزار را بازی می کند.ديا ميرزا بازيگر 34 ساله هندي، در 40 فيلم سينمايي بازي کرده است.اين پروژه سينمايي اولين محصول مشترک موسسه سينمائي « قاب آسمان » از ايران و « کمپاني موشن پيکچرز » هند، در شهر « بمبئي » جلوي دوربين مي رود.

عکسهای جذاب بازی عاشقانه گلزار در هند

عکسهای جذاب بازی عاشقانه گلزار در هند

عکسهای جذاب بازی عاشقانه گلزار در هند

عکسهای جذاب بازی عاشقانه گلزار در هند

عکسهای جذاب بازی عاشقانه گلزار در هند

مطالب مرتبط:

دعوت گلزار به منزل شاهرخ خان در بمبئی +عکس

بازی گلزار در کنار بازیگر زن مشهور زیبای هندی +عکس

بدن ورزیده و جذاب رضا گلزار را ببینید +عکس

 

عکسهای محمدرضا گلزار درحال امضا دادن به دختران در تورنتو

حضور دیدنی هنرمندان سینما در کنسرت محمدرضا گلزار

- - , .

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 219 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 16:36

کلک دختر سی ساله برای ازدواج رو شد

کلک دختر سی ساله برای ازدواج رو شد

پسر 18 ساله ای که رابطه ی عاشقانه با دختر 30 ساله برقرار  کرده بود تصور نمیکرد در دام دختر افتاده باشد ! به گزارش پارس ناز شکایت یک دختر از پسری 18 ساله به اتهام تجاوز جنسی ، ماجراساز شد. ماجرا ازین قرار بود که دخترجواني که براي ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش، پليس و بازپرس جنايي را فريب داده بود، روانه بازداشتگاه شد. اين دختر در دادسرا ادعا کرد که پسر مورد علاقه‌اش به همراه دوستش به او تجاوز کرده است.دخترجواني که براي ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش، پليس و بازپرس جنايي را فريب داده بود، روانه بازداشتگاه شد. اين دختر در دادسرا ادعا کرد که پسر مورد علاقه‌اش به همراه دوستش به او تجاوز کرده است.

چند روز پيش وقتي دختر جواني سراسيمه به پليس مراجعه و از دو متجاوز شکايت کرد، پليس و بازپرس جنايي نمي‌دانست که با چه ادعاي دروغيني روبه‌رو هستند. اين دختر 30ساله درحالي که سعي مي‌کرد خودش را وحشت‌زده نشان دهد، در شکايت خود به ماموران گفت: «چند وقتي مي‌شد که از طريق تلگرام با پسرجواني آشنا شدم. او مي‌گفت عاشقم شده و قصد ازدواج با من را دارد. براي همين کم‌کم به او علاقه‌مند شدم و با هم قرار ملاقات گذاشتيم.

بار اول با هم ملاقات کرديم و بعد از آن ارتباطمان بيشتر شد تا جايي که براي بار دوم با هم قرار ملاقات گذاشتيم اما اين‌بار صادق حرکات و رفتار مرموزي داشت. مثل هميشه نبود و حرکات غيرعادي مي‌کرد. ما با هم به رستوران رفتيم که متوجه شدم يک شيشه مشروب با خودش آورده است. او همانجا از من خواست که به خانه‌اش بروم. خيلي ترسيده بودم و مخالفت کردم ولي او ناگهان چاقويي از جيبش بيرون آورد و گفت: اگر همراهش نروم مرا به قتل مي‌رساند.

سعي کردم مقاومت کنم ولي فايده‌اي نداشت. او مرا با زور به خانه‌شان برد. وقتي به آن‌جا رسيديم، ديدم که يکي ديگر از دوستانش هم درخانه است. اين دونفر مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند و بعد از آن در خيابان رهايم کردند.» با اعلام اين شکايت بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش در اين رابطه آغاز شد. دختر جوان با راهنمايي‌هايش ماموران پليس را به متهم اصلي اين پرونده نزديک کرد و درنهايت پسر 18ساله خيلي زود در دام پليس گرفتار شد.

او بلافاصله تحت بازجويي قرار گرفت اما جرم خود را انکار کرد. پسرجوان درحالي‌ که به‌ شدت از دستگيري و اتهام خود شوکه شده بود، در بازجويي‌ها به ماموران پليس گفت: «من با اين دختر از طريق تلگرام آشنا شدم و مدتي با هم در ارتباط بوديم ولي اين دختر اصرار داشت که با او ازدواج کنم، من هم که اصلا شرايط ازدواج را نداشتم، تصميم گرفتم براي هميشه ارتباطم را با او قطع کنم ولي اين دختر اصرار داشت که اين ارتباط را تمام نکنيم تا اين‌که من به‌طور کل او را از زندگي‌ام حذف کردم. براي همين تصور مي‌کنم او براي انتقام دست به چنين کاري زده باشد.» با اين اظهارات دخترجوان باز هم بر شکايت خود اصرار داشت.

او درمقابل قاضي سيفي بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي تهران نيز بار ديگر شکايت خود را مطرح کرد و گفت که درمقابل گرفتن 20‌ميليون تومان پول، از اين شکايت صرف‌نظر مي‌کند. اين درحالي بود که پسرجوان همچنان اصرار بر بي‌گناهي خود داشت. بنابراين قاضي سيفي دستور بررسي ازسوي پزشکي قانوني را صادر کرد تا اين‌که درنهايت صبح ديروز اين دخترجوان ناگهان شروع به اشک ريختن کرد و در مقابل بازپرس راز يک سناريوي ساختگي را مطرح کرد. او گفت: «من به دروغ چنين شکايتي را مطرح کردم. از آنجايي که عاشق صادق شده بودم و مي‌خواستم با او ازدواج کنم، تصميم گرفتم از اين طريق او را مجبور به چنين کاري کنم.

صادق مي‌خواست ارتباطش با من را قطع کند. هرچه گريه و التماس کردم، فايده‌اي نداشت. او اصرار بر پايان اين رابطه داشت. براي همين من که ديگر راهي براي ازدواج با او نمي‌ديدم، تصميم گرفتم به دروغ چنين شکايتي را مطرح کنم تا شايد صادق هم کوتاه بيايد و با من ازدواج کند. نمي‌دانستم که موضوع تا اين‌جا پيش مي‌رود و دست من رو مي‌شود.

الان هم از اينکار خيلي پشيمانم.» بنابراين با اين اظهارات عجيب دختر جوان، دستور آزادي متهم دستگير شده، صادر شد اما قاضي سيفي نيز دخترجوان را به مدت 4ساعت به خاطر فريب ماموران و شکايت دروغ، روانه بازداشتگاه کرد.

مطالب مرتبط

چهره تفنگدار زن آمریکایی در قم پس از دستگیری + 4 عکس

جدیدترین تصاویر دستگیری و گرداندن شاه مازندران در محل جرم

دستگیری هکر حسابهای بازی کلش آف کلنز

جزئیات جایزه 200 هزار دلاری امریکا برای دستگیری این ایرانی +عکس

دکتری که نسخه هایش مرگبار بود دستگیر شد + عکس

 

- - , .

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 196 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 14:20

دردسر خودکشی یک دختر در اهواز

دردسر خودکشی یک دختر در اهواز

دختر جوان اهوازی چند ایستگاه آتش نشانی را به دردسر انداخت به گزارش پارس ناز سلفی گرفتن تبدیل به مد رایجی بین اینستاگرام بازان و اهای فضای مجازی شده است . علاقه به سلفی گرفتن های خاص و خطرناک باعث شد آتش نشانی اهواز برای گزارش یک خودکشی وارد عملیات نجات شوند اما در واقع با تلاش یک دختر 22 ساله برای عکس سلفی گرفتن مواجه شدند!! به گزارش پارس ناز عکس سلفی آتش نشانان اهوازی را از ایستگاه خارج کرد.مدیر روابط عمومی آتش نشانی شهرداری اهواز از خروج و اعزام به عملیات آتش نشانان اهوازی به خاطر یک عکس سلفی خبر داد.

مقصود حق شناس اظهار کرد: ساعت ۱۰:۲۳ امروز گزارش خودکشی یک دختر جوان روی پل پنجم اهواز توسط شهروندان به مرکز عملیات ۱۲۵ اعلام شد که آتش نشانان سه دقیقه بعد از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی خود را به محل رساندند.

وی افزود: اتش نشانان مشاهده کردند که یک دختر حدودا ۲۲ ساله از نرده ها و حفاظهای پل عبور کرده است.مدیر روابط عمومی آتش نشانی شهرداری اهواز گفت: پس از اینکه علت خودکشی را از وی جویا شدند، دختر جوان در کمال تعجب اعلام کرد که قصد خودکشی نداشته و تنها می خواسته عکس سلفی بگیرد.

به گفته حق شناس در این عملیات یک تیم نجات از مرکز، یک تیم از پایگاه گلستان و دو تیم غواص از امداد و نجات آبی ساحلی آتش نشانی اهواز برای پیشگیری از خودکشی این دختر جوان اعزام شده بودند.

مطالب مرتبط:

 عکس سلفی شب جمعه آزاده نامداری و همسر جدیدش

عکس سلفی زیبای بازیگر بی حجاب کیمیا

راه حل عجیب چینی ها برای خنده زیبا در سلفی +عکس 

سلفی جدید مهران غفوریان و همسرش در کنار نیوشا ضیغمی

پاتوق باحال و جدید تهرانی ها برای سلفی گرفتن + عکس

- - , .

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 235 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 14:20

فال روزانه پنجشنبه 29 بهمن

فال روزانه پنجشنبه 29 بهمن

فال روز 29 بهمن – 18 فوریه برای امروز شما

فال روزانه 29 بهمن متولدین فروردین ماه

شما آماده اجرای برنامه هایتان هستید و این کار باعث می‌شود راه های بیشتری برای انتخاب کردن برایتان بوجود بیاید. شما مایل نیستید که زمانی را صرف کنید تا بفهمید چه می‌خواهید چرا که فکر می‌کنید قبلا اهداف تان را برای خود مشخص کرده اید. اینک خبرهای خوب برای شما این است که اعتماد به نفس تان افزایش می‌یابد و خبرهای بد هم اینکه باید به شما بگویم که خوش بینی شما کورکورانه است. چشم هایتان را باز کنید و اشیاء را همانطور که هستند ببینید نه آنطور که خودتان دوست دارید باشند!

فال روزانه 29 بهمن متولدین اردیبهشت ماه

با وجود اینکه امروز اوقات خوشی را در پیش رو دارید اما سعی کنید در آن افراط نکنید. نگذارید آن خوشی را که مدت ها در پی آن بودید شما را به دردسر بیندازد؛ شما کارهای بسیار مهمتری دارید که باید انجام دهید؛ بهترین استعدادهایتان را به کار بگیرید و مشغول شوید. هر چقدر مشتاقتر باشید احتمالا بيشتر از آنچه انتظار دارید پاداش دریافت خواهید کرد.

فال روزانه 29 بهمن متولدین خرداد ماه

کاری است که بارها و بارها آن را به تعویق انداخته اید اما دیگر وقت آن فرا رسیده که سعی کنید میل و رغبتی برای انجام آن در خود ایجاد کنید. در نهایت می‌توانید ببینید که همه آن کارهای سختی که اخیرا انجام داده بودید به نتیجه رسیده و بیش از حد انتظار شما ثمرداده است. کسانی که قبلا سر راه شما ایستاده بودند اکنون آماده اند تا به شما کمک کنند. خیلی خوب است که این جریان تغییر کرده اما اين باعث نمی‌شود که شما فکر کنید هر کاری می‌خواهید می‌توانید بکنید. با این وجود مثبت اندیشی شما می‌تواند احتمال موفقیت شما را افزایش دهد.

فال روزانه 29 بهمن متولدین تیر ماه

شما بیش از آنکه دیگران بفهمند از خودتان مطمئن هستید. ممکن است همکاران تان از این حالت شما تعبیر غلطی داشته باشند و فکر کنند که شما اعتماد به نفس ضعیفی دارید. اما بی میلی شما به در میان گذاشتن احساسات تان با دیگران به معنی این نیست که ایراد از شماست. رفتار شما به این دلیل است که نمی‌خواهید شخص دیگری درگیر این موقعیت حساس عاطفی شود. صبور باشید و بگذارید تا احساس آرامش کنید و بعد احساسات خود را بیان کنید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین مرداد ماه

به میان سن بیایید و آماده باشید تا نقش محوری را در نمایش “زندگی” ایفا کنید! اما فکر نکنید که خودتان به تنهایی می‌توانید یک تنه بار این نمایش را به دوش بکشید. با سیاره های زیادی که در هفتمین خانه از “شراکت” شما جمع شده اند در شراکت با دیگران موفق تر و خوشحال تر خواهید بود. امروز برایتان راحت تر است که این سن نمایش را با دیگران نیز تقسیم کنید تا زمانیکه بتوانید شخص خاصی را بیابید که در خلق این نمایش با شما همکاری کند.

فال روزانه 29 بهمن متولدین شهریور ماه

با وجود اینکه امروز شما کاملا احساساتی هستید اما مهارت های خاصی دارید که در جهت خدمات آنها را بکار گیرید. منظور ما آغاز کردن اهداف شغلی و فردی تان نیست. به جای اینکه به آینده ای دور و نامعلوم فکر کنید زندگی تان را بکنید. همین الان شروع کنید! ریسک پذیر باشید و کاری را انجام دهید تا لحظه حال را معنی ببخشد. این بهترین فرصتی است که می‌توانید خود را از شرایط کنونی خلاص کنید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین مهر ماه

شما قادرید تا اکنون بسیار فریبنده تر از همیشه حاضر شوید چرا که سیاره حاکم شما ونوس این کار را برای شما آسان می‌کند. ماه نشان شما قوس خوش بين و موفق با ونوس دوست داشتنی هماهنگ شده است و به شما کمک می‌کند تا در روابط تان با دیگران موفق باشید. اما این محدودیت ها را امتحان نکنید. همان طور که ممکن است آشکار کردن احساسات تان مهم باشد باید سعی کنید آن را گونه ای بیان کنید تا جنبه هاي مثبت رابطه تان را تقويت كنید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین آبان ماه

رفتاری که شما امروز در برابر کسب درآمد پیش گرفته اید بسیار بهتر از رفتارتان در روزهای اخیراست. حتی احساس می‌کنید مثل اینکه دارید به همه اهدافی که مدنظرتان بود می‌رسید. با این وجود ممكن است درباره ارزش بخش های مطلوب زندگی تان بد قضاوت کنید یا اینکه تخمین بزنید چقدر طول می‌کشد تا پروژه ای به انتها برسد. اگر شما تعهدی دارید یا خریدی کرده اید مطمئن باشید این دقیقا همان چیزی است که هميشه آرزویش را داشتید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین آذر ماه

بازگشت ماه به نشان آتشین شما احتمالا باعث می‌شود احساس بسیار خوبی داشته باشید مخصوصا اگر در حال ترقی در زمینه های دشواری هستید. احساسات تان امروز سد راه تان نمی‌شوند بلکه شاید به شما کمک کنند تا مسیر خوشبختی را پیدا کنید. اما حتی اگر عواطف تان نقش مهمی‌ در اتفاقاتی که امروز برایتان می‌افتد دارند نيازی به بیش از حد احساساتی شدن نیست. به درون تان توجه کنید اما خود را زیاد درگیر نکنید بجز مواقعی که اتفاقی می‌افتد.

فال روزانه 29 بهمن متولدین دی ماه

امروز برایتان بسیار سخت است که ایده های بزرگ تان را با دیگران تقسیم کنید چرا که فکر می‌کنید همیشه آغاز یک کار جدید بسیار حساس است. متاسفانه احتمالا زمان کافی برای انجام تمام کارهایتان نخواهید داشت و تا زمانیکه به درستی افکارتان اطمینان نیافته اید دوست ندارید که شخص دیگری از کارتان مطلع شود. این قدر عجله نکنید؛ از سرعت خود بکاهید! و به جای اینکه به هر کسی که از راه می‌رسد بگویید چکار می‌خواهید بکنید سیاست های کاری تان را تعدیل کنید. از پله اول شروع بکار کنید و به تدریج بالا بروید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین بهمن ماه

ابرهای توفانی ماوراءطبیعه دارند از آسمان زندگی شما کنار می‌روند و آن را صاف می‌کنند. شما هلهله كنان اين افق را می بينيد. به نظر نمی‌رسد آنها آنقدر باشند که بتوانند راه شما را سد کنند اما اطمینان بیش از حد هم ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد. اگر بیش از حد بی دقت باشید ممکن است بخش مهمی‌از اطلاعات را از دست بدهید یا اینکه به اتفاقی که می‌افتد به تندی واکنش نشان دهید. با این وجود امروز یک نتیجه مثبت می‌گیرید پس زیاد نگران این نباشید که چه اتفاقی می‌افتد و نتيجه كار خراب می‌شود!

فال روزانه 29 بهمن متولدین اسفند ماه

ممکن است امروز در “سرزمین آرزوهایتان” بدرخشید . بدانید هر کاری که در عالم واقعیت انجام می‌دهید از دنیای ذهنی شما سرچشمه می‌گیرد. اجازه ندهید افکارتان سرگردان شوند. و دیگر اینکه از این حیرت زده نشوید که ایده هایتان شما را به کجا می‌برند. موثر و مبتکر باشید و رویاهایتان را در جهتی هدایت کنید که می‌خواهید بروید. تصویری برای خود بسازید که شما را خوشحال می‌کند و بعد ببینید چگونه باید رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید.

- - , .

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 224 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 14:20

فال روزانه چهارشنبه 29 بهمن

فال روزانه چهارشنبه 29 بهمن

فال روز 29 بهمن – 18 فوریه برای امروز شما

فال روزانه 29 بهمن متولدین فروردین ماه

شما آماده اجرای برنامه هایتان هستید و این کار باعث می‌شود راه های بیشتری برای انتخاب کردن برایتان بوجود بیاید. شما مایل نیستید که زمانی را صرف کنید تا بفهمید چه می‌خواهید چرا که فکر می‌کنید قبلا اهداف تان را برای خود مشخص کرده اید. اینک خبرهای خوب برای شما این است که اعتماد به نفس تان افزایش می‌یابد و خبرهای بد هم اینکه باید به شما بگویم که خوش بینی شما کورکورانه است. چشم هایتان را باز کنید و اشیاء را همانطور که هستند ببینید نه آنطور که خودتان دوست دارید باشند!

فال روزانه 29 بهمن متولدین اردیبهشت ماه

با وجود اینکه امروز اوقات خوشی را در پیش رو دارید اما سعی کنید در آن افراط نکنید. نگذارید آن خوشی را که مدت ها در پی آن بودید شما را به دردسر بیندازد؛ شما کارهای بسیار مهمتری دارید که باید انجام دهید؛ بهترین استعدادهایتان را به کار بگیرید و مشغول شوید. هر چقدر مشتاقتر باشید احتمالا بيشتر از آنچه انتظار دارید پاداش دریافت خواهید کرد.

فال روزانه 29 بهمن متولدین خرداد ماه

کاری است که بارها و بارها آن را به تعویق انداخته اید اما دیگر وقت آن فرا رسیده که سعی کنید میل و رغبتی برای انجام آن در خود ایجاد کنید. در نهایت می‌توانید ببینید که همه آن کارهای سختی که اخیرا انجام داده بودید به نتیجه رسیده و بیش از حد انتظار شما ثمرداده است. کسانی که قبلا سر راه شما ایستاده بودند اکنون آماده اند تا به شما کمک کنند. خیلی خوب است که این جریان تغییر کرده اما اين باعث نمی‌شود که شما فکر کنید هر کاری می‌خواهید می‌توانید بکنید. با این وجود مثبت اندیشی شما می‌تواند احتمال موفقیت شما را افزایش دهد.

فال روزانه 29 بهمن متولدین تیر ماه

شما بیش از آنکه دیگران بفهمند از خودتان مطمئن هستید. ممکن است همکاران تان از این حالت شما تعبیر غلطی داشته باشند و فکر کنند که شما اعتماد به نفس ضعیفی دارید. اما بی میلی شما به در میان گذاشتن احساسات تان با دیگران به معنی این نیست که ایراد از شماست. رفتار شما به این دلیل است که نمی‌خواهید شخص دیگری درگیر این موقعیت حساس عاطفی شود. صبور باشید و بگذارید تا احساس آرامش کنید و بعد احساسات خود را بیان کنید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین مرداد ماه

به میان سن بیایید و آماده باشید تا نقش محوری را در نمایش “زندگی” ایفا کنید! اما فکر نکنید که خودتان به تنهایی می‌توانید یک تنه بار این نمایش را به دوش بکشید. با سیاره های زیادی که در هفتمین خانه از “شراکت” شما جمع شده اند در شراکت با دیگران موفق تر و خوشحال تر خواهید بود. امروز برایتان راحت تر است که این سن نمایش را با دیگران نیز تقسیم کنید تا زمانیکه بتوانید شخص خاصی را بیابید که در خلق این نمایش با شما همکاری کند.

فال روزانه 29 بهمن متولدین شهریور ماه

با وجود اینکه امروز شما کاملا احساساتی هستید اما مهارت های خاصی دارید که در جهت خدمات آنها را بکار گیرید. منظور ما آغاز کردن اهداف شغلی و فردی تان نیست. به جای اینکه به آینده ای دور و نامعلوم فکر کنید زندگی تان را بکنید. همین الان شروع کنید! ریسک پذیر باشید و کاری را انجام دهید تا لحظه حال را معنی ببخشد. این بهترین فرصتی است که می‌توانید خود را از شرایط کنونی خلاص کنید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین مهر ماه

شما قادرید تا اکنون بسیار فریبنده تر از همیشه حاضر شوید چرا که سیاره حاکم شما ونوس این کار را برای شما آسان می‌کند. ماه نشان شما قوس خوش بين و موفق با ونوس دوست داشتنی هماهنگ شده است و به شما کمک می‌کند تا در روابط تان با دیگران موفق باشید. اما این محدودیت ها را امتحان نکنید. همان طور که ممکن است آشکار کردن احساسات تان مهم باشد باید سعی کنید آن را گونه ای بیان کنید تا جنبه هاي مثبت رابطه تان را تقويت كنید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین آبان ماه

رفتاری که شما امروز در برابر کسب درآمد پیش گرفته اید بسیار بهتر از رفتارتان در روزهای اخیراست. حتی احساس می‌کنید مثل اینکه دارید به همه اهدافی که مدنظرتان بود می‌رسید. با این وجود ممكن است درباره ارزش بخش های مطلوب زندگی تان بد قضاوت کنید یا اینکه تخمین بزنید چقدر طول می‌کشد تا پروژه ای به انتها برسد. اگر شما تعهدی دارید یا خریدی کرده اید مطمئن باشید این دقیقا همان چیزی است که هميشه آرزویش را داشتید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین آذر ماه

بازگشت ماه به نشان آتشین شما احتمالا باعث می‌شود احساس بسیار خوبی داشته باشید مخصوصا اگر در حال ترقی در زمینه های دشواری هستید. احساسات تان امروز سد راه تان نمی‌شوند بلکه شاید به شما کمک کنند تا مسیر خوشبختی را پیدا کنید. اما حتی اگر عواطف تان نقش مهمی‌ در اتفاقاتی که امروز برایتان می‌افتد دارند نيازی به بیش از حد احساساتی شدن نیست. به درون تان توجه کنید اما خود را زیاد درگیر نکنید بجز مواقعی که اتفاقی می‌افتد.

فال روزانه 29 بهمن متولدین دی ماه

امروز برایتان بسیار سخت است که ایده های بزرگ تان را با دیگران تقسیم کنید چرا که فکر می‌کنید همیشه آغاز یک کار جدید بسیار حساس است. متاسفانه احتمالا زمان کافی برای انجام تمام کارهایتان نخواهید داشت و تا زمانیکه به درستی افکارتان اطمینان نیافته اید دوست ندارید که شخص دیگری از کارتان مطلع شود. این قدر عجله نکنید؛ از سرعت خود بکاهید! و به جای اینکه به هر کسی که از راه می‌رسد بگویید چکار می‌خواهید بکنید سیاست های کاری تان را تعدیل کنید. از پله اول شروع بکار کنید و به تدریج بالا بروید.

فال روزانه 29 بهمن متولدین بهمن ماه

ابرهای توفانی ماوراءطبیعه دارند از آسمان زندگی شما کنار می‌روند و آن را صاف می‌کنند. شما هلهله كنان اين افق را می بينيد. به نظر نمی‌رسد آنها آنقدر باشند که بتوانند راه شما را سد کنند اما اطمینان بیش از حد هم ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد. اگر بیش از حد بی دقت باشید ممکن است بخش مهمی‌از اطلاعات را از دست بدهید یا اینکه به اتفاقی که می‌افتد به تندی واکنش نشان دهید. با این وجود امروز یک نتیجه مثبت می‌گیرید پس زیاد نگران این نباشید که چه اتفاقی می‌افتد و نتيجه كار خراب می‌شود!

فال روزانه 29 بهمن متولدین اسفند ماه

ممکن است امروز در “سرزمین آرزوهایتان” بدرخشید . بدانید هر کاری که در عالم واقعیت انجام می‌دهید از دنیای ذهنی شما سرچشمه می‌گیرد. اجازه ندهید افکارتان سرگردان شوند. و دیگر اینکه از این حیرت زده نشوید که ایده هایتان شما را به کجا می‌برند. موثر و مبتکر باشید و رویاهایتان را در جهتی هدایت کنید که می‌خواهید بروید. تصویری برای خود بسازید که شما را خوشحال می‌کند و بعد ببینید چگونه باید رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید.

- - , .

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 223 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 4:35

کلک دختر سی ساله برای ازدواج رو شد

کلک دختر سی ساله برای ازدواج رو شد

پسر 18 ساله ای که رابطه ی عاشقانه با دختر 30 ساله برقرار  کرده بود تصور نمیکرد در دام دختر افتاده باشد ! به گزارش پارس ناز شکایت یک دختر از پسری 18 ساله به اتهام تجاوز جنسی ، ماجراساز شد. ماجرا ازین قرار بود که دخترجواني که براي ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش، پليس و بازپرس جنايي را فريب داده بود، روانه بازداشتگاه شد. اين دختر در دادسرا ادعا کرد که پسر مورد علاقه‌اش به همراه دوستش به او تجاوز کرده است.دخترجواني که براي ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش، پليس و بازپرس جنايي را فريب داده بود، روانه بازداشتگاه شد. اين دختر در دادسرا ادعا کرد که پسر مورد علاقه‌اش به همراه دوستش به او تجاوز کرده است.

چند روز پيش وقتي دختر جواني سراسيمه به پليس مراجعه و از دو متجاوز شکايت کرد، پليس و بازپرس جنايي نمي‌دانست که با چه ادعاي دروغيني روبه‌رو هستند. اين دختر 30ساله درحالي که سعي مي‌کرد خودش را وحشت‌زده نشان دهد، در شکايت خود به ماموران گفت: «چند وقتي مي‌شد که از طريق تلگرام با پسرجواني آشنا شدم. او مي‌گفت عاشقم شده و قصد ازدواج با من را دارد. براي همين کم‌کم به او علاقه‌مند شدم و با هم قرار ملاقات گذاشتيم.

بار اول با هم ملاقات کرديم و بعد از آن ارتباطمان بيشتر شد تا جايي که براي بار دوم با هم قرار ملاقات گذاشتيم اما اين‌بار صادق حرکات و رفتار مرموزي داشت. مثل هميشه نبود و حرکات غيرعادي مي‌کرد. ما با هم به رستوران رفتيم که متوجه شدم يک شيشه مشروب با خودش آورده است. او همانجا از من خواست که به خانه‌اش بروم. خيلي ترسيده بودم و مخالفت کردم ولي او ناگهان چاقويي از جيبش بيرون آورد و گفت: اگر همراهش نروم مرا به قتل مي‌رساند.

سعي کردم مقاومت کنم ولي فايده‌اي نداشت. او مرا با زور به خانه‌شان برد. وقتي به آن‌جا رسيديم، ديدم که يکي ديگر از دوستانش هم درخانه است. اين دونفر مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند و بعد از آن در خيابان رهايم کردند.» با اعلام اين شکايت بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش در اين رابطه آغاز شد. دختر جوان با راهنمايي‌هايش ماموران پليس را به متهم اصلي اين پرونده نزديک کرد و درنهايت پسر 18ساله خيلي زود در دام پليس گرفتار شد.

او بلافاصله تحت بازجويي قرار گرفت اما جرم خود را انکار کرد. پسرجوان درحالي‌ که به‌ شدت از دستگيري و اتهام خود شوکه شده بود، در بازجويي‌ها به ماموران پليس گفت: «من با اين دختر از طريق تلگرام آشنا شدم و مدتي با هم در ارتباط بوديم ولي اين دختر اصرار داشت که با او ازدواج کنم، من هم که اصلا شرايط ازدواج را نداشتم، تصميم گرفتم براي هميشه ارتباطم را با او قطع کنم ولي اين دختر اصرار داشت که اين ارتباط را تمام نکنيم تا اين‌که من به‌طور کل او را از زندگي‌ام حذف کردم. براي همين تصور مي‌کنم او براي انتقام دست به چنين کاري زده باشد.» با اين اظهارات دخترجوان باز هم بر شکايت خود اصرار داشت.

او درمقابل قاضي سيفي بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي تهران نيز بار ديگر شکايت خود را مطرح کرد و گفت که درمقابل گرفتن 20‌ميليون تومان پول، از اين شکايت صرف‌نظر مي‌کند. اين درحالي بود که پسرجوان همچنان اصرار بر بي‌گناهي خود داشت. بنابراين قاضي سيفي دستور بررسي ازسوي پزشکي قانوني را صادر کرد تا اين‌که درنهايت صبح ديروز اين دخترجوان ناگهان شروع به اشک ريختن کرد و در مقابل بازپرس راز يک سناريوي ساختگي را مطرح کرد. او گفت: «من به دروغ چنين شکايتي را مطرح کردم. از آنجايي که عاشق صادق شده بودم و مي‌خواستم با او ازدواج کنم، تصميم گرفتم از اين طريق او را مجبور به چنين کاري کنم.

صادق مي‌خواست ارتباطش با من را قطع کند. هرچه گريه و التماس کردم، فايده‌اي نداشت. او اصرار بر پايان اين رابطه داشت. براي همين من که ديگر راهي براي ازدواج با او نمي‌ديدم، تصميم گرفتم به دروغ چنين شکايتي را مطرح کنم تا شايد صادق هم کوتاه بيايد و با من ازدواج کند. نمي‌دانستم که موضوع تا اين‌جا پيش مي‌رود و دست من رو مي‌شود.

الان هم از اينکار خيلي پشيمانم.» بنابراين با اين اظهارات عجيب دختر جوان، دستور آزادي متهم دستگير شده، صادر شد اما قاضي سيفي نيز دخترجوان را به مدت 4ساعت به خاطر فريب ماموران و شکايت دروغ، روانه بازداشتگاه کرد.

مطالب مرتبط

چهره تفنگدار زن آمریکایی در قم پس از دستگیری + 4 عکس

جدیدترین تصاویر دستگیری و گرداندن شاه مازندران در محل جرم

دستگیری هکر حسابهای بازی کلش آف کلنز

جزئیات جایزه 200 هزار دلاری امریکا برای دستگیری این ایرانی +عکس

دکتری که نسخه هایش مرگبار بود دستگیر شد + عکس

 

- - , .

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 250 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 3:29

دردسر خودکشی یک دختر در اهواز

دردسر خودکشی یک دختر در اهواز

دختر جوان اهوازی چند ایستگاه آتش نشانی را به دردسر انداخت به گزارش پارس ناز سلفی گرفتن تبدیل به مد رایجی بین اینستاگرام بازان و اهای فضای مجازی شده است . علاقه به سلفی گرفتن های خاص و خطرناک باعث شد آتش نشانی اهواز برای گزارش یک خودکشی وارد عملیات نجات شوند اما در واقع با تلاش یک دختر 22 ساله برای عکس سلفی گرفتن مواجه شدند!! به گزارش پارس ناز عکس سلفی آتش نشانان اهوازی را از ایستگاه خارج کرد.مدیر روابط عمومی آتش نشانی شهرداری اهواز از خروج و اعزام به عملیات آتش نشانان اهوازی به خاطر یک عکس سلفی خبر داد.

مقصود حق شناس اظهار کرد: ساعت ۱۰:۲۳ امروز گزارش خودکشی یک دختر جوان روی پل پنجم اهواز توسط شهروندان به مرکز عملیات ۱۲۵ اعلام شد که آتش نشانان سه دقیقه بعد از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی خود را به محل رساندند.

وی افزود: اتش نشانان مشاهده کردند که یک دختر حدودا ۲۲ ساله از نرده ها و حفاظهای پل عبور کرده است.مدیر روابط عمومی آتش نشانی شهرداری اهواز گفت: پس از اینکه علت خودکشی را از وی جویا شدند، دختر جوان در کمال تعجب اعلام کرد که قصد خودکشی نداشته و تنها می خواسته عکس سلفی بگیرد.

به گفته حق شناس در این عملیات یک تیم نجات از مرکز، یک تیم از پایگاه گلستان و دو تیم غواص از امداد و نجات آبی ساحلی آتش نشانی اهواز برای پیشگیری از خودکشی این دختر جوان اعزام شده بودند.

مطالب مرتبط:

 عکس سلفی شب جمعه آزاده نامداری و همسر جدیدش

عکس سلفی زیبای بازیگر بی حجاب کیمیا

راه حل عجیب چینی ها برای خنده زیبا در سلفی +عکس 

سلفی جدید مهران غفوریان و همسرش در کنار نیوشا ضیغمی

پاتوق باحال و جدید تهرانی ها برای سلفی گرفتن + عکس

- - , .

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 277 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 3:29

تیپ بدون روسری خانم بازیگر ایرانی با کلاه گیس +عکس

تیپ بدون روسری خانم بازیگر ایرانی با کلاه گیس

بازیگر جوان و خوش سیمای ایرانی عکسی جدیدی از نقشی که  در کار جدیدش دارد منتشر کرد.به گزارش پارس ناز  ویدا جوان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکسی از خودش با کلاه گیس منتشر کرد و نوشت:

همین الان ، اتاق گریم، مضحکه شبیه قتل

دیوارای زشت پشت سرمو هم هیچکاری نتونستم بکنم

پی نوشت: بر سر بنده دو عدد کلاه و یک عدد کلاه گیس میباشد

تیپ بدون روسری خانم بازیگر ایرانی با کلاه گیس +عکس

البته این مسئله را باید یادآور شد که از نظر شرعی کلاه گیس مصداق حجاب نداشته و به فتوای مراجع تقلید پوشاندن آن واجب می‌باشد.

تیپ بدون روسری خانم بازیگر ایرانی با کلاه گیس +عکس

مطالب مرتبط:

ابهام حیرت‌انگیز درباره کلاه گیس مروان فلاینی فوتبالیست مشهور

پوشانیدن ظاهری طاسی سر استفاده از کلاه گیس

کلاه گیس ،عروس 24 ساله را به کام مرگ برد!!

از مالیات دختران بی شوهر گرفته تا مالیات بر اینترنت و ریش و کلاه!+عکس

- - , .

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 210 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 21:09

خودسوزی ناکام مرد سی ساله مقابل نهاد ریاست جمهوری+عکس

خودسوزی ناکام مرد سی ساله مقابل نهاد ریاست جمهوری

با هوشیاری ماموران نهاد ریاست جمهوری جلوی خودسوزی کارگر جوان سی ساله در مقابل دفتر نهاد ریاست جمهوری گرفته شد . به گزارش پارس ناز این کارگردان که برای مطالبات حقوق و معیشت خود دست به تجمع زده بودند از دولت تقاضای کمک به شرکت معدن البرز شرقی را داشتند.ماجرا ازین قرار بود که یک جوان ساعاتی پیش مقابل نهاد ریاست جمهوری قصد خودسوزی داشت که موفق نشد.صبح امروز جوانی 30 ساله‌ای که لباس خود را به بنزین آغشته کرده بود، با حضور در مقابل ساختمان نهاد ریاست جمهوری تصمیم به خودسوزی داشت که در انجام این کار ناکام ماند.گفتنی است، ظهر امروز تعداد حدود 50 نفر از کارکنان و کارگران معادن شرکت البرز شرقی در مقابل نهاد ریاست جمهوری به دلیل عدم پرداخت مطالبات دولت به این شرکت تجمع کردند.

خودسوزی ناکام مرد سی ساله مقابل نهاد ریاست جمهوری+عکس

معاون مالی اداری معدن البرز شرقی با اشاره به مشکلاتی که طی دو سال گذشته برای این شرکت ایجاد شده است، گفت: این شرکت در حال غرق شدن است و راه نجاتی برای آن به جز کمک دولت نیست. ما امروز مقابل درب ریاست جمهوری جمع شده‌ایم تا یک نفر به داد ما برسد، اما تاکنون هیچکس توجهی به درخواست های ما نداشته است.

خودسوزی ناکام مرد سی ساله مقابل نهاد ریاست جمهوری+عکس
بر اساس این گزارش ،‌ هوشیاری و عکس العمل مأموران حاضر در محل بسیار در جلوگیری واقعه‌ای دلخراش تاثیرگذار بود.هنوز خبری از علت این اقدام از سوی مسئولان اعلام  نشده است و انگیزه این جوان 30 ساله نیز مشخص نیست.

مطالب مرتبط:

 خودسوزی هولناک دختر دانشجو در يزد

دلیل خودسوزی پیرمرد ۷۰ ساله در شورای شهر تهران

 آخرین وضعیت خودسوزی مرد ۵۳ ساله‌ در اصفهان

خودسوزی یک مسئول در حین کنفرانس خبری +تصاویر

خودسوزی وحشتناک در اعتراض به حقوق کم + عکس

- - , .

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 233 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 21:09

بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

 

این عصرهای پائیزی؛
عجـیب بـوی ِ نـفس هـای ِ تـو را می دهـد …!
گـوئـی … تـو اتـفاق می افـتی؛ و مـن دچـار می شـوم …
تـمام ِ “مــن” دارد “تـــو” می شـود …
بـاور مـی کنـی !؟

بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

زیر پنجره‌ی اتاقم
«مــرا ببوس» را می‌خواند
آواز ‌خوان کوچه‌های شب.
می‌بوسمت
و طرح لب‌هایم می‌ماند
روی غبار سرد شیشه!

بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

نترس !
بخدا دوست داشتن در خیابان خوب است

بوسه زیباترین اتفاق خیابان است
به‌جای درد، به‌جای دود
به جای دود کردن درد، درد کردن دود
هم را می‌بوسیم
مگر کجای بوسه چپ است؛
کجای لب می‌لنگد که
این‌همه زیبایی را مخفی می‌کنیم
و جنگ را، رو ؟!
مگر کجای آغوش به دروغ آغشته است که
پرهیز می‌کنیم وُ تخت را آغشته به دروغ!
خیابان که بد نیست
کوچه که دروغ نمی‌شود
ما هی خود را دروغ می‌کنیم وُ
نامش را گاهی شرم می‌گوییم
گاهی حیا می‌شویم وُ
گاهی، به راحتی بستنی می‌خوریم وَ به‌هم نمی‌گوییم
هلو می‌خوریم وُ حرف نمی‎زنیم
عجیبیم !
در خیابان هم را نمی‌بوسیم
اما سیب را هرجا گاز می‌زنیم!
بیا علاقه‌ی خوبم
می‌خواهم ببوسمت…

“افشین صالحی”

بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

حال من و تو
حال عقربه های ساعتی است
که مدام از پی هم می دوند
تا شاید
مگر معجزه ای شود و ساعتی یکبار
یکدگر را در آغوش کشند
هرچند برای لحظه ای
لحظه ای هرچند کوتاه
اما فراموش نشدنی
از همان لحظه ها
که نمی توان از کنارشان گذشت
به همین سادگی ها
.
دویدن و نرسیدن
سهم من بود و تو بود و آن دو عقربه
.
کاش یا عشق عقربه ها جور دیگری بود
یا عشق من و تو
و یا این سرنوشت لعنتی
که کسی برای نوشتنش سوالی از من و تو نکرد
.
اینگونه یا ساعت از حرکت باز می ایستاد
یا این روزگار لعنتی
و یا این تکاپوی رسیدن را
شیرینی وصل پایان می داد ..

“عادل دانتیسم”

بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

در خلاء رها شده ام
مثل انگشتانم در سوراخ های جیب
ببین!
چگونه نبودنت
فقر و بی پناهی را رقم می زند
از سرما می لرزم
در هوای تابستان.

رسول یونان

بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

دشت خشکید و زمین سوخت و باران نگرفت
زندگی بعد تو بر هیچ‌کس آسان نگرفت

چشمم افتاد به چشم تو ولی خیره نماند
شعله‌ای بود که لرزید، ولی جان نگرفت

دل به هرکس که رسیدیم سپردیم ولی
قصه‌ی عاشقی ما سر و سامان نگرفت

تاج سر دادمش و سیم و زر، اما از من
عشق جز عمر گرانمایه به تاوان نگرفت

مثل نوری که به سوی ابدیت جاریست
قصه‌ای با تو شد آغاز که پایان نگرفت ..

مطالب مرتبط:

 عاشقانه ترین متن های تبریک ولنتاین

زیباترین عکس نوشته های عاشقانه و رمانتیک

جدیدترین عکسهای عاشقانه و نوشته های رمانتیک

داغ ترین متن و عکس های عاشقانه دو نفری 2016

- - , .

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 21:09

خودسوزی ناکام مرد سی ساله مقابل نهاد ریاست جمهوری+عکس

خودسوزی ناکام مرد سی ساله مقابل نهاد ریاست جمهوری

با هوشیاری ماموران نهاد ریاست جمهوری جلوی خودسوزی کارگر جوان سی ساله در مقابل دفتر نهاد ریاست جمهوری گرفته شد . به گزارش پارس ناز این کارگردان که برای مطالبات حقوق و معیشت خود دست به تجمع زده بودند از دولت تقاضای کمک به شرکت معدن البرز شرقی را داشتند.ماجرا ازین قرار بود که یک جوان ساعاتی پیش مقابل نهاد ریاست جمهوری قصد خودسوزی داشت که موفق نشد.صبح امروز جوانی 30 ساله‌ای که لباس خود را به بنزین آغشته کرده بود، با حضور در مقابل ساختمان نهاد ریاست جمهوری تصمیم به خودسوزی داشت که در انجام این کار ناکام ماند.گفتنی است، ظهر امروز تعداد حدود 50 نفر از کارکنان و کارگران معادن شرکت البرز شرقی در مقابل نهاد ریاست جمهوری به دلیل عدم پرداخت مطالبات دولت به این شرکت تجمع کردند.

خودسوزی ناکام مرد سی ساله مقابل نهاد ریاست جمهوری+عکس

معاون مالی اداری معدن البرز شرقی با اشاره به مشکلاتی که طی دو سال گذشته برای این شرکت ایجاد شده است، گفت: این شرکت در حال غرق شدن است و راه نجاتی برای آن به جز کمک دولت نیست. ما امروز مقابل درب ریاست جمهوری جمع شده‌ایم تا یک نفر به داد ما برسد، اما تاکنون هیچکس توجهی به درخواست های ما نداشته است.

خودسوزی ناکام مرد سی ساله مقابل نهاد ریاست جمهوری+عکس
بر اساس این گزارش ،‌ هوشیاری و عکس العمل مأموران حاضر در محل بسیار در جلوگیری واقعه‌ای دلخراش تاثیرگذار بود.هنوز خبری از علت این اقدام از سوی مسئولان اعلام  نشده است و انگیزه این جوان 30 ساله نیز مشخص نیست.

مطالب مرتبط:

 خودسوزی هولناک دختر دانشجو در يزد

دلیل خودسوزی پیرمرد ۷۰ ساله در شورای شهر تهران

 آخرین وضعیت خودسوزی مرد ۵۳ ساله‌ در اصفهان

خودسوزی یک مسئول در حین کنفرانس خبری +تصاویر

خودسوزی وحشتناک در اعتراض به حقوق کم + عکس

- - , .

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 233 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 14:02

بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

 

این عصرهای پائیزی؛
عجـیب بـوی ِ نـفس هـای ِ تـو را می دهـد …!
گـوئـی … تـو اتـفاق می افـتی؛ و مـن دچـار می شـوم …
تـمام ِ “مــن” دارد “تـــو” می شـود …
بـاور مـی کنـی !؟

بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

زیر پنجره‌ی اتاقم
«مــرا ببوس» را می‌خواند
آواز ‌خوان کوچه‌های شب.
می‌بوسمت
و طرح لب‌هایم می‌ماند
روی غبار سرد شیشه!

بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

نترس !
بخدا دوست داشتن در خیابان خوب است

بوسه زیباترین اتفاق خیابان است
به‌جای درد، به‌جای دود
به جای دود کردن درد، درد کردن دود
هم را می‌بوسیم
مگر کجای بوسه چپ است؛
کجای لب می‌لنگد که
این‌همه زیبایی را مخفی می‌کنیم
و جنگ را، رو ؟!
مگر کجای آغوش به دروغ آغشته است که
پرهیز می‌کنیم وُ تخت را آغشته به دروغ!
خیابان که بد نیست
کوچه که دروغ نمی‌شود
ما هی خود را دروغ می‌کنیم وُ
نامش را گاهی شرم می‌گوییم
گاهی حیا می‌شویم وُ
گاهی، به راحتی بستنی می‌خوریم وَ به‌هم نمی‌گوییم
هلو می‌خوریم وُ حرف نمی‎زنیم
عجیبیم !
در خیابان هم را نمی‌بوسیم
اما سیب را هرجا گاز می‌زنیم!
بیا علاقه‌ی خوبم
می‌خواهم ببوسمت…

“افشین صالحی”

بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

حال من و تو
حال عقربه های ساعتی است
که مدام از پی هم می دوند
تا شاید
مگر معجزه ای شود و ساعتی یکبار
یکدگر را در آغوش کشند
هرچند برای لحظه ای
لحظه ای هرچند کوتاه
اما فراموش نشدنی
از همان لحظه ها
که نمی توان از کنارشان گذشت
به همین سادگی ها
.
دویدن و نرسیدن
سهم من بود و تو بود و آن دو عقربه
.
کاش یا عشق عقربه ها جور دیگری بود
یا عشق من و تو
و یا این سرنوشت لعنتی
که کسی برای نوشتنش سوالی از من و تو نکرد
.
اینگونه یا ساعت از حرکت باز می ایستاد
یا این روزگار لعنتی
و یا این تکاپوی رسیدن را
شیرینی وصل پایان می داد ..

“عادل دانتیسم”

بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

در خلاء رها شده ام
مثل انگشتانم در سوراخ های جیب
ببین!
چگونه نبودنت
فقر و بی پناهی را رقم می زند
از سرما می لرزم
در هوای تابستان.

رسول یونان

بهترین شعر و عکسهای عاشقانه و رمانتیک

دشت خشکید و زمین سوخت و باران نگرفت
زندگی بعد تو بر هیچ‌کس آسان نگرفت

چشمم افتاد به چشم تو ولی خیره نماند
شعله‌ای بود که لرزید، ولی جان نگرفت

دل به هرکس که رسیدیم سپردیم ولی
قصه‌ی عاشقی ما سر و سامان نگرفت

تاج سر دادمش و سیم و زر، اما از من
عشق جز عمر گرانمایه به تاوان نگرفت

مثل نوری که به سوی ابدیت جاریست
قصه‌ای با تو شد آغاز که پایان نگرفت ..

مطالب مرتبط:

 عاشقانه ترین متن های تبریک ولنتاین

زیباترین عکس نوشته های عاشقانه و رمانتیک

جدیدترین عکسهای عاشقانه و نوشته های رمانتیک

داغ ترین متن و عکس های عاشقانه دو نفری 2016

- - , .

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 201 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 14:02

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

علاقه مندان هنرپیشه ها اشخاص معروف و مشهور سیاسی ، ورزشی ، هنری و… همیشه اخبار و تصاویر مربوط به هنرمند محبوبشان را مورد پیگیری قرار میدهند . به گزارش پارس ناز در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از جدیدترین عکسهای بازیگران مشهور در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

همان طور که مستحضر هستید کیمیا را پشت سر گذاشته ایم و راه زیادی نمانده تا پوز سریال خرم سلطان را هم بزنیم و با اقتدار صدر نشین لیگ سریال های چند صد قسمتی بشویم! البته در این راه نیازمند یاری و حمایت های سبزتان هستیم و خواهیم بود، چون بدون حمایت های شما، ما و این چهره ها هیچ ارزش و هویتی ندارند.

*****

با این عکسِ خوب از یک سوپراستارِ خوب، این شماره را شروع می‌کنیم، یک شروع خوب!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

مونا خانم برزویی یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین ترانه سراهای این نسل که با عکس های زیبایش روز به روز در حال محبوب تر شدن است. محبوبیتی که بیشتر در گرو عکس هایش بوده تا ترانه ها و اشعارش!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

عکس نصفه و نیمه از ارژنگ امیر فضلی و محمد صالح علا، دو هنرمند کهنه کار کشورمان. ارژنگ و جناب صالح علا در این عکس همانند زنجبیلی که از وسط به دو نیم شده، به هم شباهت دارند!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

سلفی دوستان هنرمند در آخرین روز فیلمبرداری فیلم «خوب، بد، جلف» ساخته پیمان قاسمخانی. حمید فرخ نزاد، ویشکا آسایش، پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگران این پروژه و رضا یزدانی به عنوان دوست صمیمیِ بازیگران و همچنین علی اوجی به عنوان بخش لاینفک از دکورِ سلفی های عزیزان در این عکس جای گرفته اند.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

خانم تناردیه روز خوبی را برای شما آرزومند است!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

شهرام جزایری و هسمر جان در یک کافه در غرب تهران. نوش جانت شهرام جان، درست همانند همه آنچه که در گذشته نوش جان کرده ای!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

عکسی از بروشور و فهرست اکران های جشنواره فیلم برلین. منتظر درخشش لانتوری ها هستیم.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

خیلی کم پیدا میشود هنرمندی که با دیدن یک عکاس انقدر صمیمی و خونگرم برخورد کند. البته مهرانه خانم کلاً از همه نظر استثنا هستند!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

برزو ارجمند، همسر جان و بهار ارجمند در حاشیه یک مراسم خیریه.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

فریبرز عرب نیا از اینکه گوشی اش دوربینِ جلو دارد خیلی ذوق زده و خوشحال است و روزانه چندین سلفی که نشان از این ذوق و شعف فریبرز خان دارد را در صفحه اش آپلود میکند.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

اسکار «عجب گیری افتادیم ترین» میمیک صورتِ سال را هم تقدیم میکنیم به بنیامین بهادری!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

شور و شوق انتخابات در حال شروع شدن است و امیدواریم مردم با چشمانی باز و حضور حداکثری نمایندگان اصلح و شایسته را راهی خانه ملت کنند، تا مجلسی را بسازیم که دغدغه مردم دارد، نه دغدغه غیر.

پ.ن: عکس تزئینی است!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

آتیلا پسیانی و همبازی های جدیدش در فیلم جدید منوچهر هادی. آتیلا جان فقط حواست باشد همبازی عزیزت مهر و امضایش را روی شانه مبارک به یادگار نگذارد!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

خرس گنده!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

سلفی لانتوری ها در افتتاحیه جشنواره فیلم برلین. مریم خانم پالیزبان، نوید محمدزاده و رضا درمیشیان. باران کوثری هم احتمالا در سالن غذاخوری جشنواره است!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

سلفی لادن طباطبایی و دخترش سها خانم در کنار گردن آویز مرغ آمین که با سریال شهرزاد حسابی محبوب شده و کسب و کار جواهر فروشی ها را سکه کرده است.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

سحر خانم دولتشاهی در حال تبلیغاتِ یک برندِ قهوه.

استفاده تجاری در بستر اینستاگرام رفته رفته دارد به یک موضوع عادی تبدیل می‌شود.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

متاسفانه روز گذشته استاد اکبر عبدی بازیگر محبوب و پیشکسوت سینما و تلویزیون در غم از دست دادن پدر عذادار شدند.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

کتایون خانم ریاحی و افسانه خانم بایگان، دو بانوی عزیز و موقرِ سینما و تلویزیون در جشن خیریه ی کمک.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

کاملاً مشخص است که دوستان دیگر به تهِ دیگِ کپشن های هنری رسیده اند که باعث شده هر چرندی را در زیر عکسشان پست کنند!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

دیروز تولد استاد ناصر ممدوح، دوبلور ،گوینده و بازیگر قدیمی رادیو و تلویزیون بود. این روز را به جناب ممدوح و همه دوستداران ایشان و طرفداران صدای گرم استاد تبریک عرض میکنیم و آرزوی سلامتی و طول عمر برای ایشان داریم.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

از سری عکس های جامانده از جشنواره! عکس هایی که به طور میانگین تا به اوج رسیدن عکس های نوروزی ادامه خواهند داشت. سحر قریشی و مریم کاویانی در مقابل دوربین کوروش جوان.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

حسام نواب صفوی جزو معدود انسان های روی زمین است که توانایی این را دارد رنگ چشم هایش را بر حسب سلیقه اش تغییر دهد. باید قدر این عزیزان منحصر به فرد را بدانیم.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

یک عزیز هنرمند زحمت کشیده و یک سردیس از رامبد جوان ساخته است. دستش درد نکند. با این مجسمه هم رامبد را شاد کرده و هم هواداران شِرِک را!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

استاد پرویز پرستویی همه ما را به یک دقیقه سکوت دعوت کرده است. لطفاً متن زیر را بخوانید.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

تیارا خانم صادقی همانند تمامی کودکان با سرعت عجیبی در حال بزرگ شدن است. خدا همه این عزیزان را حفظ کند و نفسشان را آرامش بخش زندگی پدر و مادرها قرار دهد.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

روی این عکس توقف کنید و چند بار اسکرول را بالا و پایین ببرید و از تفریحی که علی صادقی برایمان در نظر گرفته لذت ببرید!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

هدی خانمِ زین العابدین در اکران خصوصی فیلم «پایان خدمت».

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

امروز سیزدهمین سالگرد درگذشت رضا ژیان بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما، تلویزیون و تئاتر است. هنرمند توانایی که عشق و تلاش فراوانی صرف تئاتر و سینما علی الخصوص تئاتر کشور کرد و همانند خیلی های دیگر هیچ گاه به جایگاه واقعی خود در سینما و تئاتر نرسید. روحش شاد، یادش گرامی.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

جامعه موسیقی کشور هنوز در شوکِ حذف ناگهانی کاوه یغمایی از جشنواره موسیقی فجر است. حذفی که هیچ دلیل روشنی ندارد.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

گزارش ها حاکی از این است که شب گذشته دو فرد مشکوک که خیلی شبیه به پدر و مادر هاج زنبور عسل بودند، با لباسی به شکل بتمن و در حالی که همسر میکی ماوس را گروگان گرفته بودند در یک آسانسور در زعفرانیه تهران دیده شده اند. تلاش ها برای یافتن این دو فرد مشکوک کماکان ادامه دارد.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

مجید اخشابی با این عکس آتلیه ای ولنتاین را به عاشقان جهان تبریک گفت. ولنتاین، یکی از جدیدترین تهاجمات فرهنگی که به بازار عروسک و عطر و شکلات و سس خرسیِ مهرام جان دوباره ای داده است، و البته به بازارِ عزیزانِ تذکر دهنده!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

سلفی مبینا نصیری در یک زمین فوتبال. جایزه “خب که چی؟!”خور ترین کپشن این شماره را هم مبینا خانم برد. مبارکش باشد.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

آناهیتا همتی عکسی از مادرِ خوش روحیه و عزیزش در ارتفاعات تهران به اشتراک گذاشت.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

کاملاً مشخص است که ناصر خان از این که دوباره به جمع سینمایی ها و هنری ها بازگشته چندان راضی و خوشحال نیست! احتمالاً ناصر خان هنوز نتوانسته با این واقعیت کنار بیاید که در این روزگار عکس های یادگاری و سلفی های جورواجور بخشی جدا نشدنی از هنر و هنرمندانمان شده است!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

آرمان گرشاسبی لحظاتی پیش از یک عطسه ی نهنگ!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

مریم طوسی ولنتاین را به خدا تبریک گفت.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

بهرام رادان هم این روز را به سلاطین زندگی اش، یعنی پدر و مادر عزیزش تبریک گفت.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

هنگامه کوچولو.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

امین حیایی هم به سبک خودش این روز را تبریک گفت و از الطاف و نطرات مردم تشکر کرد.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

دیدار عمو پورنگ و دوستان با کودکان بیمار یک بیمارستان در یزد. اقدامی پسندیده که جای بسی تقدیر دارد.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

استاد محمدعلی کشاورز موفقیت اخیر پرویز پرستویی در جشنواره فیلم فجر را طی پیامی به وی تبریک گفت و برایش آرزوی موفقیت روز افزون کرد.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

واکنش محمد علی فردین، نوه ی نوجوان فردینِ بزرگ به یک مصاحبه از رضا کیانیان. کاری به صحت و سقم این حرف ها و مصاحبه ها نداریم، ولی این که پدر بزرگت اسطوره سینما است دلیلی بر این نمیشود که بتوانی با جسارت کامل درباره اسطوره های حال حاضر سینما صحبت کنی و آن ها را دروغگو خطاب کنی.

حداقل میگذاشتی پدرت به این موضع واکنش دهد محمد علی جان!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

حدیثه تهرانی هم با این سلفی در کنار همسرش به استقبال روز ولنتاین رفت.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

یک دورهمی هنری در باغ فردوس به مناسبت انتشار کتاب جدید نیلوفر لاری پور. با حضور نیما رئیسی، منصور ضابطیان، امیرعلی نبویان، بابک صحرایی، شبنم فرشادجو، مهرداد نصرتی و سایر عزیزانِ هنرمند که نامشان در پایین آمده است.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

این عکسی که میبینید نه مربوط به گریم یک تئاتر است و نه مربوط به یک مراسم هنری، بلکه صرفا برای عکس های اینستاگرامیِ تینا خانم انجام گرفته شده است که جای بسی خسته نباشید دارد. هم به گریمور، هم به عکاس و صاحبِ استودیو (!) و هم به خودِ تینا جان!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

محمد نصرتی و بهترین هدیه ای که در این سال ها گرفته است. عزیزی که هدیه را داده، با تیزهوشیِ تمام عبارت “عکس های محمد نصرتی در جام جهانی” را در گوگل سرچ کرده و همه عکس ها را در یک فلش ریخته و به نزدیک ترین عکاسیِ محلشان برده و توانسته با همین تکنیکِ ساده دل محمد را بدست بیاورد.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

انواع استقبال از فیلم های سینمایی بر اساس شدت حضور مردم به صورت زیر دسته بندی میشود:

1. استقبال ضعیف

2. استقبال اِی

3. استقبالِ هووم

4. استقبالِ خوب

5. استقبال عجیب

6. استقبال عالی

7. استقبال پر شور

8. استقبال پور شور

که استقبال داشنوجویان دانشگاه تهران از فیلم مصطفی کیایی در بهترین حالت، یعنی حالت هشتم بوده است.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

الناز حبیبی هم روز عشق را به کسی که از آن روز که در بندش شده او را آزاد کرده، تبریک گفت.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

شراره رخام هم با این عکس ولنتاین را به مهربونای خوبش تبریک گفت.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

شات این عکس را بزرگ تر از حد معمول گذاشته ایم که هی کپشن آن را بخوانید و هی کیف کنید!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

فریدون زندی در کنار این قلب بزرگ صورتی به اتفاق سگ کوچولویش این روز را به همه تبریک گفت.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

سلفی لانتوری ها در کنار دیوار برلین.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

عکس خندانِ حمید خندان، خواننده خندانِ کشورمان در کنار همسر خندان و کوچولوی نه چندان خندانش.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

پدرام کریمی و دوستان منتظر سر رسیدن بچه های محله پایینی برای شروع دعوا هستند.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

روز ولنتاین به نوعی روز رونمایی از همسرهای رونمایی نشده بود! تبریک به مریم مقدم و همسر جان.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

هایپ، بهترین نوشیدنی برای تمدد اعصاب و رفع خمودگی!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

رضا شفیعی جم با این عکس یاد یکی از متفاوت ترین نفش آفرینی هایش در مجموعه «در چشم باد» مسعود جعفری جوزانی را زنده کرد.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

نیلوفر خوش خلق و خواهرانش در حال تبلیغ یک کافه.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

دوست داشتن بر همتون مبارک!

آرزوی صبر و همدردی داریم با همه معلمین و اساتید دستور زبان و ادبیات فارسی. عزیزانی که دارند روزهایی سختی را میگذارند و خم به ابرو نمی آورند.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

مریم پالیزبان، ستاره ای که پس از 12 سال (“نفس عمیق” ساخته پرویز شهبازی ) بار دیگر به سطح اول سینما بازگشته است،؛ آن هم چه بازگشتی! با یک هنرنمایی خارق العاده در فیلم لانتوری که اگر انشاالله به اکران عمومی برسد، همگی حرفم را تصدیق خواهید کرد.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

حواستان باشد اگر میخواهید عکس های ولنتاینی بگیرید داشتن لباس صورتی یکی از ملزومات کار است.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

فرهاد جان همسر هنرمندتان کاریکاتور شما را نکشیده، بلکه سعی داشته چهره واقعی شما را نقاشی کند که خروجی یک مقدار “کاریکاتورطور” شده است!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

شیوا ابراهیمی هم به بهانه ولنتاین از همسر و فرزندش رونمایی کرد.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

علی جعفریه، ایرج طهماسب، احمد حامد و مجید مظفزی، چهار دوست هنرمند در یک دورهمی در خانه یکی از عزیزان.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

مرجانه خانم گلچین و یک لباس زیبای بلوچی، هنر دستِ بانوان بلوچ سرزمینمان. امیدواریم مرجانه خانم فقط به عکس اینستاگرامی با این لباس بسنده نکرده باشد و آن را خریده باشد.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

نصرالله رادش، مسعود روشن پژوه و حامد محضرینیا پس از اجرای سفارشی شان در بندرعباس در حال بازگشت به پایتخت هستند.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

سلفی امیرحسین رستمی که به همراه محمدرضا حسینیان و سایر دوستان، آخر هفته گذشته را به پابوس امام رضا (ع) رفته بودند.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

سلفی رضا صادقی و رفیقِ پروازی اش جان جان!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

رضا گلزار این همه راه تا هندوستان رفته و این همه با ستاره های بالیوود عکس انداخته که نقش یک پزشک هندی را بازی کند؟!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

از وقتی ارسلان قاسمی به تیم والیبال هنرمندان اضافه شده، تمرینات عزیزان با شور و شوق و انگیزه بیشتری در حال پیگیری است.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

ترلان خانم، پس گاو و گوسفندان کجایند؟! ماری خانم و لوسی خانم؟!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

بله سیاوش جان، روز خوبی را در ترافیکِ همت شروع کرده ایم. البته به خوبیِ شروع روزهای شما که نمیرسد!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

سلفی نگار عابدی و اتیه جاوید دو بازیگر توانمند سینما، تئاتر و تلویزیون بر روی پلی که نامش طبیعت است، ولی خودش کاملاً مصنوعی و پر از رستوران و فست فود.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

عکس یادگاری بابک جهانبخش در کنار آرش میراسماعیلی، قهرمان اسبق جودوی کشورمان.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

سلفیِ یهویی بهنام تشکر و عادل فردوسی پور در ساختمان شبکه سه. بهنام جان عادل در حالت عادی هم به زور خود را به موقع به آنتن میرساند، حالا چه وقت سلفی گرفتن است!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

تصویری از جشن تولد رویا خانم نونهالی که همکارانش در سر تمرین تئاتر برایش برگزار کردند. تبریک به بازیگر کاربلد سینما و تئاتر.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

محمدرضا هدایتی عکسی از خود در کنار لیلا بلوکات و رضا عطاران به اشتراک گذاشت. عکسی که بعید است جدیداً گرفته شده باشد.

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

مهدی جان مطمئن باش اگر کی‌روش ترجمه دقیق جمله ای که برایش نوشته ای را بفهمد، دیگر پشتش را هم نگاه نخواهد کرد!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

رضا جان به تابلو های حاضر در ورودی کافه های تهران توجه نکن، برای همه ی افراد الزامی نیست!

عکسهای جدید چهره های مشهور ایرانی اسفند 94

 

 

مطالب مرتبط:

 

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

 

جدیدترین عکسهای بازیگران مشهور اسفند 94

جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام

 

جدیدترین عکس بازیگران و اشخاص مشهور در شبکه های مجازی

- - , .

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 526 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 14:02

تیپ بدون روسری خانم بازیگر ایرانی با کلاه گیس +عکس

تیپ بدون روسری خانم بازیگر ایرانی با کلاه گیس

بازیگر جوان و خوش سیمای ایرانی عکسی جدیدی از نقشی که  در کار جدیدش دارد منتشر کرد.به گزارش پارس ناز  ویدا جوان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکسی از خودش با کلاه گیس منتشر کرد و نوشت:

همین الان ، اتاق گریم، مضحکه شبیه قتل

دیوارای زشت پشت سرمو هم هیچکاری نتونستم بکنم

پی نوشت: بر سر بنده دو عدد کلاه و یک عدد کلاه گیس میباشد

تیپ بدون روسری خانم بازیگر ایرانی با کلاه گیس +عکس

البته این مسئله را باید یادآور شد که از نظر شرعی کلاه گیس مصداق حجاب نداشته و به فتوای مراجع تقلید پوشاندن آن واجب می‌باشد.

تیپ بدون روسری خانم بازیگر ایرانی با کلاه گیس +عکس

مطالب مرتبط:

ابهام حیرت‌انگیز درباره کلاه گیس مروان فلاینی فوتبالیست مشهور

پوشانیدن ظاهری طاسی سر استفاده از کلاه گیس

کلاه گیس ،عروس 24 ساله را به کام مرگ برد!!

از مالیات دختران بی شوهر گرفته تا مالیات بر اینترنت و ریش و کلاه!+عکس

- - , .

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 194 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 13:01

جدیدترین ماشین آئودی کلاب اسپرت (عکس)

جدیدترین ماشین آئودی کلاب اسپرت

این ماشین جدید شرکت آئودی شتابی 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت این اتومبیل تنها 3.6 ثانیه زمان می‌برد و در نهایتاً اتومبیل سرعتی معادل با 310 کیلومتر بر ساعت خواهد داشت که در نظیر ماشین شرکت های دیگر امتیاز خوبی از این لحاظ گرفته شده است.

به گزارش تالاب وزن این اتومبیل شیک و استایلیش برابر با 1527 کیلوگرم است و از این‌رو نسبت قدرت به وزن تولیدی آن معادل با 2.9 کیلوگرم بر اسب بخار می‌باشد و این موضوع بدین معناست که این اتومبیل قابلیتی همانند اتومبیل‌های سوپر کار دارد و همان‌گونه که میدانید اتومبیل‌های دسته‌ی سوپر کار قابلیت‌های سرعتی فوق‌العاده‌ای دارند.

جدیدترین ماشین آئودی کلاب اسپرت (عکس)

برای تولید قدرتی معادل با 518 اسب بخار, موتور این اتومبیل مجهز به سیستم توربوشارژر عظیم و قدرتمندی بوده که دارای قابلیت افزایش نسبی فشار تا 1.5 برابر و اینترکولر بخصوص و اصلاح شده ای می‌باشد. به گفته‌ی کمپانی آئودی موتور این اتومبیل به صورت کاملاً تقویت شده بوده و سیستم اگزوز آن به صورتی طراحی شده که حداکثر میزان بازده و خروجی را داشته باشد

همچنین پوشش موتور این اتومبیل از جنس الیاف‌های پلیمری کربن (CFRP) تقویت شده است. گیربکس این اتومبیل از نوع اس ترونیک (S Tronic) هفت مرحله‌ای می‌باشد که قدرت تولیدی موتور را به هر چهار چرخ اتومبیل انتقال می‌دهد (استفاده از سیستم Quattro AWD).

جدیدترین ماشین آئودی کلاب اسپرت (عکس)

در بخش‌های کناری این اتومبیل گلگیرها و باله‌هایی به سبک آئودی کواتروی کلاسیک و RS4 آوانت امروزی قرار دارد. پو سته آینه‌های جانبی و درپوش باک سوخت نیز از روی مدل‌های مسابقه‌ای آئودی برداشته شده‌اند. در انتهای خودرو هم یک دیفیوزر بزرگ به چشم می‌خورد.

به گزارش مجله تالاب از نظر طراحی داخلی این اتومبیل مجهز به صندلی‌های اسپرت مسابقه‌ای به رنگ سیاه نشانگرهای با زمینه مشکی و اعداد سفید و نشانگرهای قرمز می‌باشد که طراحی و ظاهر بسیار منحصربه‌فرد و شیکی را به این اتومبیل بخشیده است.

جدیدترین ماشین آئودی کلاب اسپرت (عکس)

جدیدترین ماشین آئودی کلاب اسپرت

همچنین دو دکمه‌ی مجزا بر روی فرمان اسپرت این اتومبیل تعبیه شده است که قابلیت انتخاب حالت بخصوص آئودی درایو و همچنین خاموش-روشن کردن موتور را برای راننده به وجود می‌آورد.

پیش‌ نمایش اتومبیل جدید آئودی A3 کلاب اسپرت کمپانی آئودی طی رویداد Wörthersee امسال در ریفنیتس اتریش در تاریخ 28 الی 30 ماه می امسال اتومبیل A3 کلاب اسپرت کوآترو را ارائه می‌نماید.

جدیدترین ماشین آئودی کلاب اسپرت (عکس)

همانند اتومبیل آئودی سدان S3 این اتومبیل هم مجهز به موتور TFSI پنج سیلندر توربوشارژ با حجم 2.5 لیتر و با قدرت تولیدی معادل 518 اسب بخار و گشتاوری معادل با 600 نیوتن متر بین دور موتور 2300 الی 6000 دور در دقیقه می‌باشد.

جدیدترین ماشین آئودی کلاب اسپرت (عکس)

منبع:talab.ir

- - , .

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 213 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 20:29

فال روز چهارشنبه 28 بهمن 94

فال روز چهارشنبه 28 بهمن 94

فال روزانه 28 بهمن متولدین فروردین ماه

معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم‌گیری می‌كنید، اما حالا در هر تصمیمی كه می‌گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه كرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممكن است در كارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نكنید كه به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و كاری را كه صحیح است انجام دهید.

فال روزانه 28 بهمن متولدین اردیبهشت ماه

ممكن است شما مجبور شوید با فردی روی پروژه‌ای كار كنید و اگر شما با این فرد مخالف هستید، به دنبال زمینه‌های مشترك بودن برای شما بیشتر از آن چیزی كه خودتان می‌دانید خطرساز است. باید رسیدن به چیزهایی كه دوست دارید را فراموش كنید. امروز كه ماه در خانه همكاری و تعاون قرار گرفته است باید خودخواهی را فراموش كنید. در این روزها چیره شدن بر سرسختی‌هایتان یك امر بدیهی است و مهم‌ترین كاری است كه باید انجام دهید.

فال روزانه 28 بهمن متولدین خرداد ماه

امروز بهترین راه برای شما شاد بودن است و باید بخشی از انرژی‌هایتان را برای تفریح كردن ذخیره كنید. فكر نكنید كه این سخن بدین معنی است كه شما باید از انجام دادن وظایف تان اجتناب كنید، اما باید آن را برای مدتی از ذهنتان دور كنید. اگر شما در تفریحات لذت‌بخش شركت كنید، می‌توانید بهتر روی وظایف شغلی كه باید حتماً انجامشان دهید تمركز كنید.

فال روزانه 28 بهمن متولدین تیر ماه

شاید بهتر باشد وقتی كه فرصتهای زیادی پیش روی شما قرار دارد بیشتر از مواقعی كه این گونه نیست نگران شوید. شاید وقتی كه همه چیز خوب پیش می‌رود نسبت به مواقعی كه این گونه نیست، راحت‌تر بتوان ناامیدی را تحمل كرد. ولی هنوز بالا بردن توقعات می‌تواند باعث ناراحتی شود. پس بهتر است قبل از اینكه شكست بخورید، جاه‌طلبی‌های خود را كمتر كنید.

فال روزانه 28 بهمن متولدین مرداد ماه

حتی وقتی كه همه چیز خوب پیش می‌رود، ممكن است شما احساس تضاد كنید. توانایی‌های شما در بالاترین حد قرار گرفته است؛ ولی به نظر می‌رسد كه هركاری كه باید انجام دهید نیاز به زمان بیشتری دارد و شما باید بیشتر از حد انتظار تلاش كنید. برای مدتی اهداف بلند مدتتان را فراموش كنید. برای اینكه حالا باید بر روی هماهنگ شدن با زمان حال تمركز كنید. تا موقعی كار كنید كه بتوانید زمان خالی برای استراحت كردن پیدا كنید.

فال روزانه 28 بهمن متولدین شهریور ماه

در محل كار فشار زیادی بر روی شما است، برای آنكه به غیر از مسئولیت های كاری، تعهدات شخصی نیز دارید كه باید آنها را انجام داده تا به رضایت كافی برسید. حتی اگر شما منظم و دارای روش باشید، از مرزهایی كه برایتان گذاشته شده ناراحت هستید، و این می‌تواند پیشرفت كاری شما را به خطر بیندازد. تا جایی كه می‌توانید باید دید بازی داشته باشید و رئیس و همكارانتان را از مشكلات زندگی خود آگاه كنید.

فال روزانه 28 بهمن متولدین مهر ماه

در حال حاضر شما از زندگی خود راضی هستید، ولی هنوز آمادگی رویارویی با هر چیزی را ندارید. حتی ممكن است شما برخی از برنامه‌های شخصی مهمتان را برای اینكه زمان خالی بیشتری داشته باشید به تعویق بیندازید. نگران تغییراتی كه به وجود آمده نباشید برای اینكه تقدیر اینگونه بوده است و همه چیز به موقع خودش درست می‌شود.

فال روزانه 28 بهمن متولدین آبان ماه

ماه در دوازدهیمن خانه مربوط به اسرارتان قرار دارد و كاملاً واضح است كه چیزهای كمی وجود دارند كه شما دلتان نمی‌خواهد در موردش با كسی حرف بزنید. هنوز شما آمادگی این را ندارید كه در مورد خودتان حرف بزنید، در عین حال وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی كه لازم است رازهایتان را افشا كنید. نباید قربانی مثبت‌اندیشی خود شوید. اگر شما احساس می‌كنید كه آمادگی صحبت كردن در مورد رازهایتان را دارید، به عقب برگشته و تمام دلایلی را كه برای توجیه كردن خود در ذهنتان آماده كرده‌اید را بازبینی كنید.

فال روزانه 28 بهمن متولدین آذر ماه

سیاره بخت شما یعنی ژوپیتر شاید خیلی بزرگ باشد، اما نمی‌تواند با خورشید مقابله كند، هر دوی آنها به سمت خانه‌های شما پیش می‌آیند. ممكن است شما در نظر داشته باشید سرمایه‌گذاری تازه‌ای داشته باشید یا به عبارت دیگر حساب های خود را دوباره سازماندهی كنید. اگر شما در حال معامله كردن هستید یا با شریك مالی جدیدی وارد مباحثه می‌شوید، آگاه باشید كه واقعاً شما بهتر از آنها می‌توانید همه چیز را به وضوح ببنید. اگر امكان دارد، تا موقعی كه دید شما واقع بینانه‌تر شود صبر كنید.

فال روزانه 28 بهمن متولدین دی ماه

امروز شما می‌توانید نسبت به روزهای قبل خوش‌بین‌تر باشید، برای اینكه وقتی افراد زیادی به شما می‌گویند كه شما چقدر عالی و موفق هستید، نمی‌توانید مثبت‌اندیش نباشید. لازم نیست كه نگران خطرات غرور كاذب گذشته‌تان باشید، برای اینكه شما می‌دانید چگونه به اهدافتان برسید. درعوض نیاز به كسی دارید كه آنها را به شما یادآوری كند.

فال روزانه 28 بهمن متولدین بهمن ماه

اگر شما احساس می‌كنید كه احتمال شكست خوردن وجود دارد، قبل از آنكه دست به كار بشوید در مورد درستی تمام اطلاعات خود اطیمنان حاصل كنید. الان زمان این نیست كه بینش خود در مورد حقیقت را تغییر بدهید، برای اینكه حتی اگر خیلی با مهارت هم این كار را انجام دهید، شما واقعاً قادر نیستید توجیه كنید كه چگونه بینش خود را به سمت واقعیت متمایل كرده‌اید.

فال روزانه 28 بهمن متولدین اسفند ماه

در حالی كه یك نفر سعی می‌كند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می‌شود. اما دلیلش فقط این است كه امروز پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست كه شما به راحتی تن به شكست خوردن می‌دهید. آماده مبارزه كردن برای چیزهایی باشید كه می‌خواهید بهشان برسید؛ اگر الان پافشاری كنید بعدها از نتایج آن شگفت‌زده خواهید شد.

- - , .

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 209 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 20:29

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

علاقه مندان هنرپیشه ها  اشخاص معروف و مشهور سیاسی ، ورزشی ، هنری و… همیشه اخبار و تصاویر مربوط به هنرمند محبوبشان را مورد پیگیری قرار میدهند . به گزارش پارس ناز شبکه های اجتماعی محلی برای اشتراک گذاردن تازه ترین تصاویر و اخبار افراد است که چهره ها به بهترین شکل از آن استفاده میکنند تا هوادارانشان را راضی نگه دارند و زحمت پاپاراتزی ها را کم کنند .در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از جدیدترین عکسهای بازیگران مشهور در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

سلفی سجاد افشاریان در کنار آرمان گرشاسبی و سایر عزیزان پس از تماشای کنسرت گروه پالت در حاشیه جشنواره موسیقی فجر.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

عادل فردوسی پور طبق عادت پسندیده و همیشگی اش، به عیادت سارا عبدالمالکی ملی پوش صدمه دیده ی تیم ملی راگبی بانوان کشورمان رفته بود. با آرزوی سلامتی برای سارای عزیز.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

یک عکس قدیمی از سلاطینِ سینما در سال های دور. جمشید خان مشایخی، علی نصیریان عزیز و عزت الله خان انتظامی.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

علی پهلوان در کنار پدر محترم در حال گشت و گذار در استرالیا.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

اگر به “ویشکا بار” زنگ بزنید، به صورت رایگان سه کارگرِ “جون دار” و کاربلد هم در اختیارتان قرار میدهد!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

سولماز حصاری با این سلفی از یک کار سینمایی مشترک بین ایران و افغانستان خبر داد! همان طور که مشخص است سینمای کشورمان دارد روز به روز به سمت بین المللی شدن میرود!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

عکسی زیبا از رحیم شهریاری در کنار مادر عزیزش.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

سلفی برفی نیلوفر پارسا، بازیگر سینما و تلویزیون.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

نیوشا ضیغمی روز به روز در حال گسترش بیزنس خود به نقاط مختلف کشور است و روز گذشته طی مراسمی شعبه جدید سالن زیبایی خود را در شیراز افتتاح کرد.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

ترلان پروانه در کنار ماری و لوسی! ترلان به تازگی از علاقه خود به حیوانان اهلی با خبر شده است و اخیراً از هر دو سلفی اش، یکی از آن را در کنار این عزیزان میگیرد.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

نوید سیمرغ را نگرفته به همراه باران کوثری و سایر عزیزان راهی برلین و جشنواره معتبر فیلم برلین شد. این هم عکسی است که نوید و باران در کنار پوستر فیلم «اژدها وارد می‌شود» ساخته مانی حقیقی گرفته اند، فیلمی که قرار است در این جشنواره اکران شود.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

علی معلم هم طی یک سفر تفریحی – کاری به برلین رفته است تا از نزدیک شاهد این جشنواره باشد.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

محسن تنابنده که به تازگی متاهل شده است، عکسی از خود در کنار همسر عزیزش در مراسم عقدشان به اشتراک گذاشت. تبریک دوباره و فراوان به محسن عزیز و آرزوی خوشبختی و شادکامی برای او و همسر محترمش.

پ.ن: از همه شما عزیزان بخاطر این که مجبوریم این عکس را ناقص و کراپ شده بگذاریم، معذرت خواهی می‌کنیم.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

سلفی اشکان اشتیاق، بازیگر طنز فیلم ها و سریال ها در کنار دوست عزیزش، بدون هیچ توضیح دیگری.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

سلفی بامزه سه طناز دوست داشتنی در پشت صحنه مجموعه «سه شو».

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

فرشته کریمی بار دیگر افتخار آفرینی کرده است و با حضور در بین کاندیداهای بهترین بازیکن سال دنیا باعث غرور هموطنانش شده است. تبریک به فرشته عزیز بابت این موفقیت بزرگ. مهناز افشار هم این اتفاق را به فرشته کریمی تبریک گفته است.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

نادر سلیمانی با این سلفیِ “پینک” به استقبال ولنتاین رفت!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

پست تبلیغات مهدی میامی در حمایت از محمود عزیزی. احتمالا در روز های آینده شاهد پست های بیشتری در حمایت از نماینده جامعه هنر در بین کاندیداهای مجلس باشیم.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

مجید مظفری و دخترش در کنار سعید داخ و رضا ایرانمنش در بنیاد خیریه کمک. سعید فصل مناسبی را برای مدل موی جدیدش انتخاب نکرده است! بهتر است کمی مو از عمو رضا قرض بگیرد تا سینوس هایش عود نکند!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

یک شات جالب از تبریک تلگرامی فرشید نوابی به پرویز پرستویی بابت موفقیت در جشنواره فیلم فجر. تشکر بی پایان از جناب پرستویی بابت لطفی که شامل حال فرشید نوابی کردند و آن دو کلمه ی مشهود را در جواب ابراز احساسات چند خطی فرشید، با انگشتان مبارک تایپ کردند!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

باز هم مهدی سلطانی سروستانی و باز هم عکس های نوستالژیک و پر از خاطره. این بار عکسی جالب از کودکی هایش در کنار پدر عزیزش در تبریز.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

عکس «وُژدانن حواسم نیست»ِ ویشکا آسایش در پشت صحنه فیلم «خوب، بد، جلف».

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

شهره قمر با این عکس آتلیه ایِ تقریباً تکراری از خودش روز ولنتاین را به هواداران و علی الخصوص عشقش تبریک گفت.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

بهاره کیان افشار و میترا حجار در مراسمی که روز گذشته در بنیاد خیریه کمک برگزار شده بود.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

در کمال شگفتی، کنسرت کاوه یغمایی پس از موافقات اولیه و در لیست قرار گرفته شدن برای اکران در جشنواره، بصورت کاملاً ناگهانی لغو و از لیستِ اجرا خارج شد. احتمالآً کاوه پس از شنیدن این خبر تا ساعت ها دنبال دوربین میگشته که به آن زل بزند!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

تورِ سلفی گیری… ببخشید، تور کنسرتِ آمریکای رضا صادقی کماکان در حال برگزاری است.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

«بی خود و بی جهت» ترین سلفی این شماره را مهدی سلوکی گرفته است. دستش هم درد نکند! آن چای هم نوش جانش باشد!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

علی کریمی با ظاهر جدید و در کسب و کار جدید. امیدواریم ارتباطی بین این ظاهر و کسب و کار علی آقا وجود نداشته باشد. البته اگر هم وجود داشته باشد یک امر کاملاً طبیعی است!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

سلفی آینه ای ویدا جوان در پشت صحنه تئاتر محبوبشان، «مضحکه ای شبیه قتل».

پ.ن: به جان خودم مو ها پوستیژ است!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

هوتن جان قدر پدر را بدان، پدری که برای پسرش پورشه آخرین مدل بخرد و یک شعبه رستوران ایتالیایی در شمال تهران راه بیاندازد خیلی کم پیدا میشود! این روزها اکثر پدر ها فقط دفترچه قبض بانک و سررسید چک از خود به یادگار می‌گذارند!

سایه همه پدران عزیز مستدام باشد.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

علیرضا حقیقی پس از درخشش در نیمکت تیم های روبین کازان، پنافیل و اسپورتینگ کویلیا، به تازگی با یک قرارداد جدید به نیمکت تیم مارتیمو در دسته چند پرتغال پیوسته است. پس از این به بعد عکس های علیرضا را با لوکیشن مارتیمو خواهیم دید.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

مبارک باشد مصطفی جان، فقط دیگر بیشتر از این اختیارت را به دست بچه نسپار، شاید باعث دردسرت شود! مخصوصاً وقتی که مجبور میشوی با لباس پلنگ صورتی به سر کار بروی!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

محمدرضا گلزار در کنار شاهرخ خان، استوره ی بالیوود. شاهرخ خان چرا خودش را شبیه جوانی های سید جواد هاشمی کرده است؟!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

سیروس گرجستانی عزیز در برنامه خوشا شیراز.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

عکسی متفاوت از محسن یگانه که فقط یک WANTED در زیرش کم دارد!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

سلفی مجید اخشابی با دکتر عباس عراقچی مرد زحمتکش سیاست خارجی کشورمان، در حاشیه برنامه زنده رود.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

نیکی خانم کریمی مدل برندِ معروف و لاکچریِ “مون بلان” شده اند. عکس از محسن بیگلری.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

کمند جان این پستت به مرکز هواشناسی استان تهران انتقال داده شد. با تشکر.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

امیر یل ارجمند و همسرش یاسمینا باهر، تعطیلات آخر هفته را به زیارت آقا علی ابن موسی الرضا (ع) رفته بودند.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

عباس غزالی و عشق بی پایانی که به خواهرزاده ها و برادرزاده هایش دارد. بخش اعظم عکس های عباس در صفحه اینستاگرامش به همین عزیزان اختصاص دارد.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

این امیرمحمدی که ما در عکس میبینیم، حالش از من و شما خیلی بهتر است! نگران او نباشید. بیشتر نگران ابراهیم شفیعی باشید که حالش خیلی خوب به نظر نمی‌آید!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

– اول سلفی میگیریم، بعدش این استخونو بهت میدم!

+ (واقعاً انتظار دارید سگ جواب بدهد؟!)

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

آرام جعفری، شهره سلطانی، سپیده خداوردی و کیانوش انصاری در یک دورهمی خانمانه!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

عکس آتلیه ای شاهرخ فروتنیان و همسرش افسانه چهره آزاد در روز تولد افسانه خانم. مبارک‌ها باشد.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

فرهاد مجیدی، یکی از نماد های زندگی لوکس و اعیانی در بین چهره های ایرانی. همه تفریحاتش شاهانه، همه ماشین هایش لوکس و همه لباس هایش برند. این هم از استراحتِ عصرگاهی آقا فرهاد!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

بنظر می آید رضا رشیدپور در پیدا کردن سوژه ی مصاحبه برای برنامه اش، به پیسی خورده است!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

داریوش خان ارجمند در چلچله جوانی.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

پرسپولیسی ها در مسیر مسافرت به بابل برای شرکت در مراسم رونمایی از مقبره کاپیتان فقیدشان، زنده یاد هادی نوروزی. شاید بهتر میشد اگر همه این هزینه ای که برای تغییر و تزیین چندباره مزار هادی نوروزی در این مدت انجام گرفته است، پس اندازی برای آینده هانی و هانا می‌گردید.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

تصویری از کنسرت “باشکوهِ” حافظ ناظری در کرمان! حافظ جان حداقل عکسش را نمیگذاشتی! یا اینکه کلمه کنسرت را نمی آوردی! چرا با آبروی خودت بازی میکنی؟!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

همینجوری، صرفا برای تلطیف فضا!

پ.ن: عکسِ سیلوستر تتو نیست، لباسِ امیر جان است!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

سلفی احسان علیخانی در کنار رفیقش در حال ریلکسیشن در شمال.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

آزاده خانم زارعی هستند!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

گویا حمید صفت به یک عدد از خودش راضی نبود و عکسش را به کمک اپیلیکیشن های گرافیکی، اینطوری کرد. در کنار شعری از خودش که یک کپی ناشیانه از یکی از از اشعار سروش هیچکس است. کپی از شعر معروف “اگه نبودم می‌خوام یه قول بدی بهم / که هر سربازی دیدی گل بدی بهش”. حمید فکر نکند که ما رپ گوش نمیدهیم و حواسمان به کپی کاری هایش نیست! به جای این ها سعی کند خلاقیتش را بیشتر کند.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

خاطره بازی آیدین آغداشلو، نقاش نامی کشورمان با این عکس از جوانی هایش در کوچه باغ های قلهک.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

بهاره رهنما و نسیم ادبی در پشت صحنه تئاتر جدیدشان.

«بهاره بر ثانیه»، واحد شمارش تئاتر در ایران را گویند.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

لاله اسکندری محو تماشای کاشیکاری زیبای بازار بزرگ کاشان. تا لاله محو تماشا است، ما برویم سراغ عکس بعدی.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

گندم خانم ژوله، پنج و نیم ماهه از تهران!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

ژانگولربازی آرش ظلی پور در پشت صحنه برنامه دسپخت های خودمانی. آرش جان باور کن شما خیلی خوب و روی فرمی، فقط به دکور برنامه خسارت نزن!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

حمید گودرزی و پدر عزیزش در شب تولد پدر جان. تبریک به حمید عزیز و پدر محترمش.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

سلفی جالب شهرام محمودی و پسرش آقا ارسام که رفته رفته دارد کپی پدرش می‌شود!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

عکس آتلیه ای پوریا فیاضی و مهتا محمدی، زوج ورزشکار و ملی پوشِ والیبال کشورمان در کنار کوچولوی عزیزشان.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

خب پس مهدی جان، امروز تبریک نمی‌گوییم، بماند برای بیست نه بهمن!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

سلفی ساحلی ساعد سهیلی، بازیگر جوان و مستعد سینما که در فیلم «پل خواب» فوق العاده ظاهر شده است.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

واکنش سردار آزمون به استعفای کارلوس کی‌روش. نگران نباش سردار جان، کارلوس عادت دارد هر سه ماه یک بار استعفا بدهد و باز دوباره به سر کارش برگردد.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

عکس یادگاری محمود شهریاری در کنار بهنام صفوی در جایی که به آن اشاره نشده است. جناب شهریاری با این کلاهشان شبیه ناخداهای کشتیِ دزدان دریایی شده اند، فقط یک چشم بند و یک پای چوپی کم دارند!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

شهین تسلیمی و لیندا کیانی در پشت صحنه سریال «پشت بام تهران». سریالی که خیلی قوی و مخاطب پسند است، تنها ایرادی که دارد دیالوگ های درشت و سنگین آن است، طوری که انگار تمامی کاراکتر های سریال فوق لیسانس فلسفه و دکترای ادبیات دارند!

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

با این سلفیِ «من هم دندان دارم»ِ سیما خضر آبادی، به پایان این شماره از چهره ها رسیدیم. ممنون که تا انتها همراه ما بودید.

تازه ترین عکس های بازیگران ایرانی در 2016

جدیدترین عکسهای بازیگران مشهور اسفند 94

جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام

 

جدیدترین عکس بازیگران و اشخاص مشهور در شبکه های مجازی

داغ ترین و تازه ترین تصاویر بازیگران و چهره های مشهور

 

جدیدترین عکس ها و اخبار بازیگران و چهره ها دی 94

 

 

 

- - , .

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 223 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 20:29

کشف ماهی‌ عجیب با ۹۲ میلیون سال قدمت

کشف ماهی‌ عجیب با ۹۲ میلیون سال قدمت

فسیل یک ماهی عجیب که در اطراف کلرادو زنندگی میکرده است کشق شد . این ماهی به 92 میلیون سال پیش بازمیگردد یعنی حدود سی میلیون سال قبل از انقراض دایناسورها !! به گزارش پارس ناز دانشمندان از شناسایی نوعی ماهی با قیافه ای عجیب متعلق به ۹۲ میلیون سال پیش خبر دادند.  این ماهی دارای دهانی بزرگ و غیرمتعارف بوده که به واسطه همین ساختار خاص به راحتی می توانسته انبوهی از جانوران مغذی ریز اقیانوسی را ببلعد.به گفته دانشمندان، این ماهی که ساختاری باریک و کشیده داشته با طولی کمی کمتر از دو متر یکی از ساکنان جالب توجه اقیانوسهای زمین در ۹۲ میلیون سال پیش بوده است.

 کشف ماهی‌ عجیب با ۹۲ میلیون سال قدمت

دانشمندان موفق به شناسایی دو گونه جدید از این ماهی عجیب شده اند. این گونه ها در دوره زمین شناسی کرتاسه زندگی می کرده اند یعنی زمانی که دایناسورها نیز بر روی خشکی حکمران اصلی زمین بودند. پیشتر تنها یک گونه از این ماهی شناخته شده بود.

 کشف ماهی‌ عجیب با ۹۲ میلیون سال قدمت

تحقیقات دانشمندان در آمریکا نشان می دهد که این گونه خاص از ماهی های باستانی نیز همچون دایناسورها در حدود ۶۶ میلیون سال پیش منقرض شدند.آنها علت انقراض این جانوران دریایی را همچون دایناسورها مربوط به برخورد شهاب سنگ بزرگی با زمین می دانند که در ادامه آن شرایط زیست محیطی سیاره مادر به هم ریخته و گونه های بزرگ جانوری و گیاهی در مدت نه چندان طولانی از بین رفتند.

بررسی های اخیر دانشمندان نشان می دهد که این دسته از ماهی ها در سراسر اقیانوسهای زمین زندگی می کرده اند.یافته های اخیر دانشمندان بر اساس فسیلهایی ارایه شده که به آنها در افزایش درکشان از جانوران ساکن زمین در دهها میلیون سال پیش کمک می کند.

مطالب مرتبط:

 کشف ماهی عجیبی که مانند انسان دماغ و انگشت دارد +عکس 

کشف ماهی وحشتناک و عجیبی که پا دارد + عکس

 کشف ماهی پا دار و میمون عطسه کن! +تصاویر

ماهی عجیب وغریبی که 5 سال بدون آب و غذا زندگی میکنه

کشف ماهی عجیب انسان نما (عکس) 

- - , .

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 235 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 17:52

جدیدترین مدل کیف زنانه مد سال 2016 برند آرمانی

جدیدترین مدل کیف زنانه مد سال 2016 برند آرمانی

برای دیدن جدیدترین مدلهای کیف مارک آرمانی در سال 2016 با پارس ناز همراه باشید.هر گاه از آرمانی «Armani» سخن به میان می آید، ما را به یاد طراحی لباس ها و لوازم جانبی از قبیل عینک، ساعت، کیف های دستی، کیف پول و البته شلوار جین معروف آرمانی می اندازد.جورجیو آرمانی همواره به عنوان موفق ترین طراح مد شناخته شده است. او یک افسانه زنده و صاحب شرکت آرمانی می باشد که آن را در سال ۱۹۷۵ تاسیس کرده است.

شرکت آرمانی برای تبلیغات خود از افراد بسیار معروف در زمینه هنر و ورزش استفاده می کند که از جمله آنها می توان به دیوید بکهام، کریستیانو رونالدو از فوتبالیست ها و مگان فاکس از بازیگران هالیوود نام برد.

بسیاری از افراد مشهور و ستاره های هالیوود نیز از این برند لوکس استفاده می کنند. نمونه ای از کیف های آرمانی زنانه را برایتان آورده ایم.

جدیدترین مدل کیف زنانه مد سال 2016 برند آرمانی

کیف زنانه آرمانی

جدیدترین مدل کیف زنانه مد سال 2016 برند آرمانی

مدل کیف دستی زنانه

جدیدترین مدل کیف زنانه مد سال 2016 برند آرمانی

مدل کیف زنانه برند آرمانی

جدیدترین مدل کیف زنانه مد سال 2016 برند آرمانی

کیف زنانه برند آرمانی

جدیدترین مدل کیف زنانه مد سال 2016 برند آرمانی

شیک ترین مدل کیف برند آرمانی

جدیدترین مدل کیف زنانه مد سال 2016 برند آرمانی
کیف زنانه آرمانی, مدل کیف دستی زنانه

جدیدترین مدل کیف زنانه مد سال 2016 برند آرمانی

مدل کیف زنانه برند آرمانی,کیف زنانه برند آرمانی

جدیدترین مدل کیف زنانه مد سال 2016 برند آرمانی

مدل کیف برند آرمانی

جدیدترین مدل کیف زنانه مد سال 2016 برند آرمانی

مدل کیف دستی زنانه, کیف مجلسی زنانه

جدیدترین مدل کیف زنانه مد سال 2016 برند آرمانی

کیف زنانه برند آرمانی,کیف زنانه آرمانی

جدیدترین مدل کیف زنانه مد سال 2016 برند آرمانی

مدل کیف برند آرمانی

جدیدترین مدل کیف زنانه مد سال 2016 برند آرمانی

مدل کیف دستی زنانه, کیف مجلسی زنانه

جدیدترین مدل کیف زنانه مد سال 2016 برند آرمانی

کیف زنانه برند آرمانی,کیف زنانه آرمانی

جدیدترین مدل کیف زنانه مد سال 2016 برند آرمانی

کیف دستی برند آرمانی

جدیدترین مدل کیف زنانه مد سال 2016 برند آرمانی

مدل کیف مجلسی زنانه, مدل کیف دخترانه برند آرمانی

جدیدترین مدل کیف زنانه مد سال 2016 برند آرمانی

کیف اسپرت زنانه برند آرمانی,مدل کیف برند آرمانی

جدیدترین مدل کیف زنانه مد سال 2016 برند آرمانی

کیف مجلسی برند آرمانی

جدیدترین مدل کیف زنانه مد سال 2016 برند آرمانی

مدل کیف برند آرمانی,کیف زنانه برند آرمانی

 

مطالب مرتبط:

مدل کیف دستی سری 2016 

جدیدترین و شیک ترین مدل کیف های زنانه

جدیدترین مدل های كیف زمستان 2016

مدل های کیف مجلسی و کیف دستی 2016

- - , .

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 370 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 16:45

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

طرفداران و علاقه مندان سلبریتی ها همیشه اخبار و تصاویر مربوط به هنرمند محبوبشان را مورد پیگیری قرار میدهند . به گزارش پارس ناز شبکه های اجتماعی محلی برای اشتراک گذاردن تازه ترین تصاویر و اخبار افراد است که چهره ها به بهترین شکل از آن استفاده میکنند تا هوادارانشان را راضی نگه دارند و زحمت پاپاراتزی ها را کم کنند !!اینستاگرام این روزها تبدیل به دفتر خاطرات تصویری خیلی ها شده است .

 
در این سری مطالب از پارس ناز ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های خارجی و هالیوودی در اینستاگرام را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

1. «بیانسه» پس از غیبتی بسیار طولانی از اینستاگرام، بالاخره با دست پر برگشت و غیبت طولانی مدتش را با یک عالمه عکس جبران کرد. ما هم بدین وسیله بازگشت پر افتخار وی به اینستاگرام را تبریک عرض می نماییم.

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

2. «سلنا گومز» با این عکس از آرشیو عکس هایش تولد «جنیفر انیستون» را به او تبریک گفت.

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

3. عکس «ادل» روی جلد مجله «ووگ»

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

4. «جاستین بیبر» با این تیپ و قیافه درست شبیه هنرمندهای دوره گردی شده که در کنار خیابان آهنگ می زنند.

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

5. «مایلی سایرس» به جوش هایی که می زند خیلی افتخار می کند و به محض این که جوش بزند هوادارانش را در جریان آن قرار می دهد، این هم یکی دیگر از جوش های مایلی!

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

6. وقتی «لیدی گاگا» کت و شلوار پوش می شود و کراوات می زند.

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

7. «جیسون استتهام» وقت زیادی برای ساختن بدنش صرف کرده و طبعا علاقه بسیاری به نمایش عضلاتش دارد.

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

8. «آماندا سیفرید» و سگش؛ عکس هفته گذشته آماندا با این عکس اصلا قابل مقایسه نیست.

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

9. عکس «جی جی حدید» برای «شنل»؛ نکته بی ربط: می دانستید صورت جی جی آنقدر متقارن است که اگر عکس او را از وسط نصف کرده و نصفه آن را میرور کنید تصویری که به دست می آید با تصویر اولیه کاملا یکسان خواهد بود؟!

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

10. «جسیکا آلبا» با این ژستی که گرفته و کتی که روی دوشش انداخته و با نشستن در کنار خیابان، جز سبیل و کفش های قیصری هیچ چیزی از یک داش مشتی اصیل کم ندارد.

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

11. دیدن «جرد لتو» با چنین ظاهر آرام و معقولی از تصاویر بسیار نادر است.

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

12. «هیو جکمن» که متاسفانه دچار سرطان خیلی خفیف پوستی شده است با این عکس از هوادارانش خواهش کرد که حتما حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنند.

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

13. «پنه لوپه کروز» در کنار «کیت بلانشت» در مراسم بفتا

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

14. وقتی «ریحانا» مدیر نوآوری «پوما» می شود مطمئنا نتیجه بسیار خلاقانه خواهد بود!

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

15. «گوئن استفانی» اعلام کرد که به زودی تک آهنگ جدیدش روانه بازار خواهد شد، در این عکس هم که می بینید همان طور که خودتان هم حدس زدید خودش را شبیه «مریلین مونرو» درست کرده است. تلاش خستگی ناپذیر بلوندهای هالیوودی برای تقلید از این ستاره تکرار نشدنی واقعا قابل ستایش است.

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

16. «لانا دل ری» همچنان در حال بازسازی تصاویر دهه هشتاد با جدیت و مهارت تمام

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

17. «ونسا هاجنز» خیلی خوشحال از این که آلبوم «جپسن» را پیدا کرده است.

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

18. این عکس هم برای آنهایی که نمی دانستند یا یادشان نبود «جپسن» چه کسی است.

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

19. سلفی «آنا کندریک» در کنار «زک افرون» و «آدام دیواین» و مجری برنامه تلویزیونی «لیت لیت شو»

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

20. «جیمز فرانکو» با این عکس اعلام کرد که قرار است در غرفه ای در بازار کهنه فروش ها کتاب های امضا شده خودش و پتو بفروشد!

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

21. حتما شما هم مثل ما از این که «مدونا» قبل از تمام شدن آرایشش چنین قیافه ای داشته باشد اطمینان داشتید و خیلی تعجب زده نشدید.

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

22. «درو بری مور» از کامنت قبلی ما در مورد عکسش خیلی ناراحت شده و این بار عکس جدیدش روی جلد مجله «بازار» را به اشتراک گذاشت تا نشان دهد هنوز هم جوان و زیباست.

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

23. «دیوید بکهام» هوادارانش را در جریان این گذاشت که مجموعه جدید «انتخاب شده توسط بکهام» برند «اچ اند ام» آماده است و می توانند برای هدیه ولنتاین از این مجموعه الهام بگیرند.

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

24. «ویکتوریا بکهام» و آن ژست «من خیلی ساده ولی در عین حال با کلاس و خوش تیپم» همیشگی اش

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

25. مسلما این یک تبلیغ است و «کریسی تیجن» از این روش برای درست کردن موهایش استفاده نمی کند و بهترین آرایشگرها را به کار می گیرد.

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

26. «نائومی کمپبل» در کنار «ریحانا»؛ تصویری از دو تا از موفق ترین زنان سیاه پوست

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

27. «دمی لواتو» با این عکسش خواسته برای «دوون» تبلیغ کرده و بگوید که چقدر این محصول پوست او را خوب کرده است و خوب حتما شما هم مثل ما فکر نمی کنید این وضعیت پوستش تنها نتیجه استفاده از محصولات این برند باشد.

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

28. سلفی «الن دی جنرز» در کنار «باراک اوباما»

جدیدترین و داغ ترین عکسهای بازیگران هالیوودی 2016

 

 

مطالب مرتبط:

 

جذاب ترین عکس های هنرپیشه های خارجی در سال 2016

 

جدیدترین عکسهای اینستاگرام ستاره های خارجی 2016

تازه ترین تصاویر چهره ها در فضای مجازی

سری جدید عکسهای چهره ها در فضای مجازی

عکسهای ترسناک از هنرنمایی دختر جوان برای جشن هالووین

- - , .

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 229 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 15:44